WISŁA KRAKÓW. Najbogatszy serwis w Polsce o piłkarskiej drużynie "Białej Gwiazdy"
Nowe trykoty dostarczyła firma Macron, która od dłuższego czasu ubiera wiślaków. Projekt przygotowała jednak agencja Veneo, związana z jednym z właścicieli Wisły Tomaszem Jażdżyńskim. Jak informuje Wisła, koszulki zostały wykonane zostały w technologii M Performance System, która zapewnia komfort użytkowania, swobodę ruchów, niską wagę oraz maksymalną przepuszczalność.
Nowe koszulki obejmują podstawowy komplet czyli czerwony oraz rezerwowy, czyli biały. Jeśli chodzi o czerwony, to tym razem zrezygnowano z białych wstawek. Czerwień ma kontrastować z haftowaną białą gwiazdą. Na froncie koszulki umieszczono tłoczone wzory.
W komplecie rezerwowym dominuje biel, ale dopełnieniem są elementy niebieski i czerwony, umieszczone w lewym i prawym górnym rogu koszulki, na których umieszczono logo producenta koszulek oraz białą gwiazdę.
Wisła przygotowała również w związku z prezentacją nowych koszulek specjalny film promocyjny. Wykorzystano w nim miejsca w Krakowie, takie jak: Hotel Forum, Kopiec Kraka oraz kawiarnia Loża zlokalizowana na Rynku Głównym.
