Bieżąca analiza materiałów medialnych w marcu br. wykazała kolejny wzrost zainteresowania polskimi drużynami piłkarskimi. W porównaniu z poprzednim miesiącem, dziennikarze częściej pisali na temat niemal wszystkich klubów Ekstraklasy. Słabszy rezultat od lutowego wyniku zanotowała tylko Legia Warszawa i Wisła Kraków. "Wojskowi" w ogólnym zestawieniu spadli z drugiej na piątą pozycję. Nieco gorszy wynik "Białej Gwiazdy" i tak okazał się najlepszym rezultatem spośród wszystkich klubów Ekstraklasy.
Wynik warszawskiej drużyny uzyskany w marcu był słabszy od lutowego rezultatu o ok. 8 proc. Tylko o niespełna 1 proc. pogorszyły się statystyki Wisły Kraków. Pozostałe drużyny zanotowały wyraźny wzrost zainteresowania medialnego. Największy, bo przekraczający 50 proc., uzyskały: Korona Kielce, Widzew Łódź oraz Podbeskidzie Bielsko-Biała.
Od czterech miesięcy nie zmienia się natomiast czołówka zestawienia najbardziej medialnych bramkarzy. Zdecydowanym liderem i pewnym "numerem jeden" pozostaje Wojciech Szczęsny. Podstawowy bramkarz Arsenalu Londyn wyprzedza drugiego w klasyfikacji Artura Boruca. Trzecie miejsce kolejny raz przypadło klubowemu zmiennikowi Szczęsnego - Łukaszowi Fabiańskiemu.
Bardzo duże zainteresowanie medialne, w porównaniu z poprzednim miesiącem, odnotowały kluby występujące na "zapleczu" Ekstraklasy. Liderem klasyfikacji okazała się Arka Gdynia, a za jej plecami uplasowały się kolejno: Pogoń Szczecin, Polonia Bytom, Wisła Płock, Zawisza Bydgoszcz i Warta Poznań.
Miss Małopolski 2012! Zobacz zdjęcia ślicznych kandydatek i oddaj głos!
Trwa plebiscyt na Superkota! Zgłoś swojego zwierzaka i zgarnij nagrody!
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!