Dowiemy się od ekspertów i praktyków, jak bez wielkich nakładów, skutecznie budować silną markę firm i ich produktów lub usług oraz regionu. Minister przedsiębiorczości Jadwiga Emilewicz oraz szefowie regionalnych instytucji pomagających w rozwoju firm, Małgorzata Popławska (Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego) i Rafał Solecki (Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości), wyjaśnią przedsiębiorcom, skąd wziąć pieniądze na budowanie silnych marek i jak skorzystać z najnowszych mechanizmów wsparcia.
Będzie można się też dowiedzieć, jak wyprowadzić firmę z modelu opartego na niskich kosztach pracy - w sytuacji, gdy te koszty szybko rosną i nigdy już nie będą niskie. Zastanowimy się też, jak promować nasz region, by jego marka stała się dla przedsiębiorców siłą pociągową oraz jak wykorzystać sukcesy czołowych firm Małopolski do rozwoju pozostałych.
Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się szefowie znakomitych małopolskich firm: Tomasz Lubowiecki (7R), Wiesław Hałucha (Alventa) i Janusz Fudała (Orlen Oil) oraz eksperci z Krakowskiego Parku Technologicznego. O kluczowej roli profesjonalnych prawników w zapewnieniu przedsiębiorstwom bezpiecznego funkcjonowania powie dziekan Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie dr Marcin Sala- Szczypiński.

WIDEO: Barometr Bartusia. Polscy nauczyciele: elita społeczna czy grono przypadkowych ludzi o często wątpliwych kompetencjach
- Wstyd! Tak Polacy biją się o towar w sklepach
- Nie jedz tego! Te produkty zostały wycofane - mogą szkodzić
- Wybory Miss Małopolski 2019. Tak wyglądały zmagania kandydatek [ZDJĘCIA]
- Tragiczny stan Bulwarów Wiślanych. Widok jest przerażający
- Najlepsze memy o krakowskich uczelniach
- Skoczek narciarski Dawid Kubacki wziął ślub! [ZDJĘCIA]
