- Po bardzo dobrych miesiącach wakacyjnych także we wrześniu odnotowaliśmy znakomity wynik - podkreśla Jan Pamuła prezes Kraków Airport. - Każdego dnia września obsługiwaliśmy co najmniej 10 tysięcy pasażerów, a najbardziej „zajęty” dzień to ponad 14 tysięcy pasażerów w ciągu doby. Jest to możliwe dzięki ścisłej współpracy służb lotniskowych z generalnymi wykonawcami odpowiadającymi za rozbudowę terminalu i inwestycje w strefie operacyjnej lotniska.
We wrześniu największe wzrosty wśród przewoźników operujących z Kraków Airport odnotowali Ryanair (+30 tys. pasażerów), Air Berlin (+7 tys. pasażerów) i easyJet (+5 tysięcy pasażerów).
Od początku roku krakowskie lotnisko obsłużyło łącznie 2 791 499 pasażerów, o 4% więcej niż w r. 2012.
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+
