
WAGON N8C
Sześć wagonów N8 zostało zmodernizowanych na jednokierunkowe i zmieniono w nich układ sterowania trakcją na energoelektroniczny.

WAGON GT8N
Te przegubowe wagony pochodzą z Duesseldorfu. Zostały wyprodukowane przez firmę DUWAG w latach 1973-1975.
Pierwszy wagon dotarł do Krakowa we wrześniu 2009 roku. Obecnie po naszym mieście jeździ ich 29.
Wagony GT8S zostały zmodernizowane i wyposażone w człon niskopodłogowy, obecnie występują jako GT8N. Aktualnie nie ma już oryginalnych w całości wysokopodłogowych wagonów tego typu.
W środku znajdziemy 200 miejsc, w tym 51 miejsca siedzące.

WAGON 405N
To prototypowy wagon, który powstał w wyniku modernizacji trzech wagonów 105N na jednopowierzchniowy pięcioczłonowy tramwaj o długości 40,5 m. Dwa spośród pięciu członów są niskopodłogowe. W środku zmieści się 297 pasażerów, w tym 57 na miejscach siedzących.

WAGON NEWAG NEVELO
To kolejny prototyp, jeżdżący po krakowskich torowiskach, wyprodukowany w 2012 r. w zakładach Newag w Nowym Sączu. W środku zmieści się 239 pasażerów, w tym 60 na miejscach siedzących. Wagon wyposażony jest w klimatyzację.