
WAGON EU8N
To dawne wiedeńskie wagony E6. Pierwotnie były to wagony dwukierunkowe. Wagony te zostały przebudowane na jednokierunkowe i dodano w nich środkowy człon niskopodłogowy. Obecnie po Krakowie kursuje 40 wagonów tego typu. Modernizacje zostały wykonane przez Stację Obsługi i Remontów MPK SA w Krakowie.
Wagon dysponuje 158 miejscami stojącymi i 48 siedzącymi.
Zobaczymy go m.in na linii nr 1.

WAGON GT8S
Te przegubowe wagony pochodzą z Duesseldorfu. Zostały wyprodukowane przez firmę DUWAG w latach 1973-1975.
Pierwszy wagon dotarł do Krakowa we wrześniu 2009 roku. Obecnie po naszym mieście jeździ ich 28.
Kilka wagonów zostało przerobionych, zostały one wyposażone w człon niskopodłogowy.
W środku znajdziemy 200 miejsc, w tym 51 miejsca siedzące.

WAGON NGT6
Ten trzyczłonowy wagon, zwany bombardierem, przystosowany jest do łączenia w pociąg, jednak na krakowskich ulicach ta funkcjonalność nie została wykorzystana.
Krakowskie MPK dysponuje 50 tego typu wagonami. Wagony I serii które zmontowane zostały w 1999 i 2000 r. posiadają 4 drzwi, natomiast wagony II serii z 2003 roku posiadają 5 drzwi.
III seria wyprodukowana w 2007 i 2008 roku charakteryzuje się inną stylistyką przodu i tyłu.
Wagony I serii posiadają 76 miejsc siedzących i 106 stojących, natomiast II i III serii dysponują 73 miejscami siedzącymi i 111 miejscami stojącymi. Łącznie jest to ponad 180 miejsc.
Fabrycznie nie są wyposażone w klimatyzację, jednak krakowskie MPK

WAGON NGT8
Tzw. nowsze bombardiery, to jedne z najnowocześniejszych tramwajów kursujących po Krakowie. Są wyposażone w klimatyzację, wewnętrzne ledowe oświetlenie i dodatkowo ledowe podświetlenie stopni i poręczy. Wyposażenie wnętrza, oprócz monitoringu, składa się również z zamontowanego interkomu przy każdych drzwiach, co umożliwia bezpośrednie połączenie głosowe z motorniczym.
W środku zmieści się 225 pasażerów, w tym 77 na miejscach siedzących.
Krakowskie MPK dysponuje 24 tego typu wagonami. Najczęściej pojedziemy nimi na liniach 18 i 50.