https://gazetakrakowska.pl
reklama

Bank najbardziej doceniany przez klientów. Rozmowa z Januszem Kaganem, dyrektorem regionu VeloBanku

Artykuł sponsorowany VeloBanku
Sieć VeloBanku powiększy się o około 50 nowych placówek, aby być bliżej swoich klientów.
Sieć VeloBanku powiększy się o około 50 nowych placówek, aby być bliżej swoich klientów.
Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przedstawił wyniki najnowszego badania opinii klientów - „Bank doceniony przez klientów”. Na czele stawki pojawił się VeloBank. Sprawdź, za co ceni go tak wielu klientów.

VeloBank został najwyżej oceniony spośród 10 największych banków w badaniu „Bank doceniony przez klientów” przeprowadzonym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia*. Badanie było przeprowadzone w całej Polsce, także w woj. małopolskim?

Tak. Firma ARC Rynek i Opinia po raz dziewiąty przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania opinii klientów banków, z których najczęściej korzystają. 2,5 tys. osób oceniało 10 największych banków detalicznych w Polsce. I w tym rankingu zajęliśmy pierwsze miejsce. Bank odnotował największy wzrost ocen w porównaniu z ubiegłoroczną edycją, zdobywając uznanie klientów m.in. za konkurencyjne opłaty i prowizje oraz wygodny i profesjonalny kontakt.

Kiedy następnym razem będę przechodził przez Plac Matejki w Krakowie, wejdę do Waszej placówki. Czego mogę się spodziewać?

Na pewno miłego powitania, rozmowy i pomocy w załatwieniu spraw bankowych. To, za co doceniają nas klienci, to wysoka jakość obsługi. Niemal 180 oddziałów i placówek w całej Polsce to gościnne miejsca, w jakich doświadczeni doradcy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z ofertą. Jesteśmy znani z konkurencyjnego rachunku osobistego, dostępnych kredytów i pożyczek, a także programu lojalnościowego z długą listą benefitów dla naszych klientów. To wszystko sprawia, że klienci nam ufają.

Dlaczego jeszcze warto odwiedzić oddział VeloBanku?

Jako bank oferujemy wiele nowoczesnych rozwiązań dostępnych, chociażby w aplikacji mobilnej  lub poprzez stronę internetową. Ale to właśnie w oddziale można usiąść twarzą w twarz i porozmawiać z fachowcami od domowych finansów. Nasi wysoko oceniani doradcy pomogą w zdobyciu elastycznego finansowania na dowolny cel i przedstawią produkty, które wyrobią w nas nawyk oszczędzania. Z naszym bankiem można naprawdę się zaprzyjaźnić. A, jak to w życiu, najlepiej przy osobistym spotkaniu. Ostatnio rozmawiałam z klientem, który wychodząc z placówki powiedział, cytuję z pamięci: „tak właśnie powinno być w każdym banku. Wszystko prosto wyjaśnione, cierpliwa obsługa, no i wystrój przyjemny dla oka”.

Jesteście znani z nowoczesnych rozwiązań, czy wprowadziliście ostatnio coś nowego?

VeloBank to bezpieczeństwo, wygoda i nowoczesność. Korzystający z naszej aplikacji są od kilku tygodni wspierani przez Velę - wirtualną ekspertkę, która działa w oparciu o sztuczną inteligencję. Odpowiada na pytania związane z produktami i pomaga w najważniejszych czynnościach związanych z ich obsługą. Równolegle rozwijamy naszą obecność w całej Polsce. W tym roku sieć VeloBanku powiększy się o około 50 nowych placówek. Aktywnie poszukujemy kolejnych partnerów franczyzowych, którzy chcieliby otworzyć własną placówkę VeloBanku w swojej okolicy, by nasza marka była jeszcze bardziej dostępna. Bo jak wiadomo, dobry bank zaczyna się od ludzi.

Więcej informacji o ofercie VeloBanku docenianego przez klientów znajdziesz na stronie: https://www.velobank.pl.

* Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025. Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC–ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska