Piłkarz Leicester pojawił się w Krakowie w ubiegłym tygodniu. Z przygodami. Miał wylądować w Balicach, ale nieoczekiwany atak zimy sprawił, że samolot z Londynu skierowano na lotnisko w Rzeszowie, skąd pasażerów transportowano w dalszą drogę busem. Opóźnienie nie wpłynęło na realizację planów: Kapustka spędził w Krakowie niemal dwie doby, uczestnicząc w realizacji materiałów promocyjnych nagrywanych na Błoniach, przed Bramą Floriańską i na Rynku.
- Pomocnik reprezentacji Polski życzliwie potraktował naszą inicjatywę i podszedł do swojego zadania bardzo profesjonalnie – opowiada Janusz Kozioł, doradca prezydenta Krakowa ds. sportu.
Zgodnie z umową miasto, jako współgospodarz imprezy, ma zagwarantowany czas na antenie Polsatu. Film reklamowy w dwóch wersjach – 15- i 30-minutowej, został przygotowany na zlecenie Wydziału Promocji UMK ze środków przeznaczonych w budżecie na ekspozycję marki miasta przy okazji turnieju Euro U-21. Będzie emitowany przed meczami, w trakcie przerw oraz po zakończeniu spotkań, które odbędą się w Krakowie, ale miasto zamierza promować się również przy okazji transmisji meczów grupowych reprezentacji Polski, które odbędą się w Lublinie i Kielcach. Spot pojawi się także na ekranach i telebimach rozmieszczonych na ulicach Krakowa.