Jak zdobyć nową maskotkę w Biedronce? Naklejki za zakupy
Możesz odebrać maskotkę za darmo, jednak aby to zrobić musisz zebrać 60 naklejek. Produkciaka można zdobyć jednak wcześniej, już po uzbieraniu 30 naklejek, wtedy zapłacisz za niego 24,99 zł. Każdą maskotkę z gangu Produkciaków można również kupić w cenie regularnej za 49,99 zł.
Gang Produkciaków w Biedronce. Oto imiona maskotek:
- Malina Malwina
- Groszek Grześ i Grażynka
- Ziemniak Ziemowit
- Parówki Pamelki
- Serek Sławek
- Pieróg Patryk
- Frytki Filomenki
- Lód Lucek
- Lód Lila
- Muffinka Marylka
- Szampon Szymon
- Pasta Pola
- Papier Pakosław
- Czekolada Celinka
- Sok Sebek
- Wkrętarka Wiki
- Apka Biedronka
Jak zdobyć naklejki w Biedronce?
Zasady akcji są następujące:
- Każde wydane 69 zł w Biedronce w terminie od 26 sierpnia do 16 listopada 2024 r. to jedna naklejka.
- Dodatkową, 1 naklejkę, zdobywa się za zakupy z kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka za każde wydane 69 zł.
- Zakup warzyw lub owoców za każde wydane 69 zł
- Zakup produktów z oferty specjalnej za minimum 10 zł za każde wydane 69 zł, przy czym ofertą specjalną są objęte wyłącznie wybrane produkty dostępne w ofercie sklepu Biedronka, wskazane w gazetkach promocyjnych i oznaczone znakiem „Kup i zyskaj extra naklejki”
- Prawidłowe rozwiązanie quizu w aplikacji Biedronka – kod uprawniający do dostępu do quizu otrzymają użytkownicy karty Moja Biedronka po dokonaniu zakupów za min. 69 zł zrealizowanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji Biedronka.
Zakupy za 69 zł, przy spełnieniu wszystkich powyższych warunków, mogą być premiowane maksymalnie 5 naklejkami.
Warto pamiętać, ze z akcji wyłączone są niektóre produkty i usługi tj.: napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, preparaty do żywienia początkowego, doładowania, w tym: kart telefonicznych, kart przedpłaconych i inne usługi.
Biedronka chce przyciągnąć klientów nową akcją - Gangiem Produkciaków
Tegoroczna akcja lojalnościowa pokazuje, jak zamienić zakupy w niesamowitą przygodę pełną magii. Po raz pierwszy do kampanii wprowadzamy apkę Biedronkę, która pełni rolę narratora i przewodnika. Bohaterowie gangu pokazują, jak działa shakeomat i czym są specjalne okazje, które produkty warto kupować regularnie, a w które warto zaopatrzyć się na zapas, wprowadzając podstawy „smart shoppingu”. Mamy nadzieję, że najnowsza kampania i 17 przedstawicieli Produkciaków zyska grono wiernych fanów - mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Manager ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka
Źródło: Biedronka
