W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybierze. Proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, wsparcie w rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM, załatwimy od ręki na recepcji. Tu również można sprawdzić dostępność telefonów i innych urządzeń.
Smart Store to coś więcej niż ładne wnętrze i przyjazna obsługa. Oczekując na obsługę , można dostać tablet, który pomoże nam w poruszaniu się po salonie. Dzięki specjalnym czujnikom zamontowanych w salonie, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC – skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób. Klienci mogą tu także opłacić różne rachunki – nie tylko rachunki Orange, ale również za gaz, prąd i inne.
W Smart Store klienci mogą przetestować ponad 40 modeli telefonów i tabletów, zapoznać się z blisko 250 rodzajami akcesoriów mobilnych. Zainteresowani najnowszymi technologiami, będą mogli zapoznać się np. z okularami VR do wirtualnej rzeczywistości, smart watchami czy smart bandami.
Gościnna przestrzeń Smart Store jest otwarta dla wszystkich, także dla klientów, którym przy załatwianiu spraw w salonie towarzyszą dzieci. Z myślą o nich w strefie rozrywki udostępniono szeroką ofertę gier na PlayStation 3. Oczywiście mogą z niej korzystać nie tylko najmłodsi.
Smart Store Orange:
Kraków, ul. Kamieńskiego 11
