Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak poprawić sprzedaż w sklepie e-commerce poprzez skuteczną reklamę

materiał partnera

Działalność e-commerce to w dzisiejszych czasach podstawa każdego przedsiębiorstwa, które pragnie czerpać zyski z obecności w sieci. Dzięki możliwości prowadzenia sprzedaży online nawet te firmy, które najlepiej czują się w tradycyjnym handlu, coraz częściej postanawiają zaprezentować swoją ofertę także użytkownikom WWW. Nic dziwnego, zwłaszcza że na wirtualnym rynku jesteśmy w stanie dotrzeć do ogromnej rzeszy konsumentów spoza naszego pierwotnego targetu. Oto dwa najprostsze sposoby jak zareklamować się w internecie.

SEO i jego realna marketingowa moc

Pierwszą i cenowo dużo bardziej opłacalną opcją pozostaje popularne i skuteczne pozycjonowanie stron. Polega ono na takim przygotowaniu formy i aspektów technicznych witryny, aby wspięła się do czołowych pozycji w rankingu Google. W tym celu zmianie muszą ulec treści serwisu, ich atrakcyjność, oryginalność oraz urozmaicenie a także kwestie takie jak ilość wykorzystanych słów kluczowych, regularność dodawania wpisów na blogu i wiele, wiele innych. Kiedy twoja wirtualna wizytówka zostanie już zoptymalizowana i zajmie topowe miejsce w wynikach wyszukiwania wybranych fraz, możesz zacząć liczyć korzyści. Oznacza to bowiem przekierowanie na WWW znacznie większego ruchu internautów, z których większość to potencjalni klienci. Naturalnie na początki działania pozycjonowania trzeba czasem poczekać nawet do trzech miesięcy, jednak efekty są długotrwałe i zapewniają bezwzględne wzrosty sprzedaży. W końcu im więcej ludzi zobaczy cię na jednej z pierwszych pozycji wyników, tym więcej będzie w stanie zaufać twojej marce i jej profesjonalizmowi. SEO to najlepsza reklama jaką może ci zaproponować internet!

Kampanie Adwords – dobry pomysł na wsparci promocji

Dla tych, którzy są na tyle niecierpliwi, by oczekiwać na wyniki SEO, agencje marketingowe przygotowały możliwość wsparcia kampanii pozycjonowania tak zwanymi linkami sponsorowanymi. Tak się składa, że pierwsze pięć pozycji rezultatów wyszukiwania Google stanowią firmy, które wykupiły reklamę Adwords. Każdy baner jest stosownie oznaczony, dzięki czemu internauta wie, że ma do czynienia z wykupionym do promocji linkiem. Mimo to jednak badania wykazują, że miejsca marketingowe wykupione w kampanii Adwords również – tak jak wyniki organiczne – cieszą się wielką popularnością wśród użytkowników przeglądarek – tłumaczy specjalista do spraw marketingu internetowego z afterweb.pl. Dlatego właśnie wykupienie i poprowadzenie kampanii linków sponsorowanych także jest w stanie przynieść naszej działalności komercyjnej ogromne korzyści.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska