https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kolejarze zmieniają Kraków. Zobacz, jak postępuje gigantyczna inwestycja [ZDJĘCIA]

Arkadiusz Maciejowski
Przebudowa wiaduktów, budowa mostów i układanie dodatkowych torów dla Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej w Krakowie zakończyć ma się w 2020 roku
Przebudowa wiaduktów, budowa mostów i układanie dodatkowych torów dla Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej w Krakowie zakończyć ma się w 2020 roku Fot. PKP PLK/ Facebook Kraków po kolei
W Krakowie trwa gigantyczna inwestycja kolejowa, polegająca na dobudowie dodatkowych torów dla Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej od centrum miasta do Bieżanowa.

W ramach prac powstają m.in. dwa nowe mosty nad Wisłą. Z kolei w miejsce ziemnego nasypu - między ul. Podgórską a Kopernika - budowane są estakady, po których pojadą pociągi. Poszerzane są również wiadukty PKP, by zmieściły się na nich dodatkowe tory.

Inwestycja, której koszt to blisko miliard złotych, zakończyć ma się w 2020 roku. Zobacz fascynujące zdjęcia, które pokazują obecny stan zaawansowania robót.

Przebudowa wiaduktów, budowa mostów i układanie dodatkowych torów dla Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej w Krakowie zakończyć ma się w 2020 roku.

Kierowcy będą mogli przejechać pod kolejnymi wiaduktami PKP

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 6

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zenon
Wróć do szkoły i naucz się poprawnie pisać a dopiero potem bierz się za komentowanie chłopcze.
k
krakus
ZOBACZYCIE CO Z TEGO WIELKIEGO HALO ZOSTANIE....wielka ESTAKADA STOI PUSTA NIC PO NIYJNIE JESDZI,,,,,TO SAMO BEDZIE Z TYMI TORAMI,,,,,PLASZOW BYLZAWSZE DTACJA WEZLOWA,,,,,TREAZ LUDZIE ZE WSCHODNIJ STRONY CHCACY JECHAC DO ZAKOPANEGO BEDA BIEGAC NA WIELKCKA BO JAK SIE Z TARNOWA PRZESIADA?;;;;;;KOMUS ZALEZALO WYDAC KASE TOWYDA A LUD DALEJ BEDZIE JEZDZIL AUTEM BO WYGODNIEJ,,,,,POZYJEMY ZOBACZYMY,,,,,TP NAPRWDE PIEKNE DZILO TECHNIKI I WTKONAWSTWA LUDZIOM SLUZYC W PENI NIE BEDZIE,,,POPYTAJCIE KOLEJARSKICH FACOWCOW NIE MAGISTRACKICH
m
mtp
i nie sa one takie tanie, bo nie tylko je bedziemy splacac w skladce ale jeszcze byc moze w zasilkach i innych wydatkach zwiazanych z narzucona odgornie zmiana struktury demograficznej
e
ed
ale jak poczytasz troche wiecej to sie dowiesz ile obywatele niemieccy odzyskali tych funduszy na handlu i swiadczeniu uslug, jakie znaczenie dla nich pod katem handlu ze wschodem one maja (vide sprzeciw wobec via baltica), i ze maja charakter nie vezzwrotny lecz beda podlegac splaceniu przez przyszle skladki
J
Jan Krakowski
Obywatele głównie niemieccy, bo to z ich podatków są finansowane fundusze strukturalne.
G
Gość
To nie kolejarze zmieniają tylko obywatele bo z ich podatków są te inwestycje
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska