https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków: autobus linii 124 potrącił 18-latkę

Magda Wrzos-Lubaś
archiwum Polskapresse
O godz. 17.30 autobus linii 124 potrącił 18-letnią dziewczynę na skrzyżowaniu ul. Straszewskiego i Piłsudskiego. Z poważnym urazem nogi trafiła do szpitala.

Czytaj też: Napad przed siłownią na Kurdwanowie. Sprawcy złapani

Przez godzinę zablokowana była jezdnia oraz torowisko. - Nieprzejezdna była trasa przez ul. Piłsudskiego w kierunku Cichego Kącika. Tramwaj nr 18 kończył trasę na Salwatorze, a 15 w Bronowicach. Autobusy kierowane były na ul. Zwierzyniecką i Aleje - informuje Marek Gancarczyk, rzecznik MPK w Krakowie.

Około godz. 18.20 ul. Piłsudskiego była już otwarta, tramwaje i autobusy wróciły na swoje trasy.

Wybieramy Ludzi Roku 2011. Zobacz listę kandydatów i oddaj głos!

Która stacja narciarska w Małopolsce jest najlepsza? Zdecyduj i weź udział w plebiscycie

Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

m
marianna
Czasami jest tam problem z przejściem, bo światła nie są włączone. Skręcają samochody jadące od Filharmonii jak i jadące od strony Bagateli.Podobnie jak pod Bagatelą - trzeba wymuszać na kierowcach żeby się zatrzymali, bo inaczej można sobie troche postać.....
K
Krzysztof
Potrąconą dziewczynę proszę o kontakt 501 335 993
"18-letnią dziewczynę" - raczej kobietę
K
Krakusy
100% racji
K
Krakus
Oby jak najmniej wypadków. Zatrzymania tramwajów zdarzają się na szczęście nie tylko z powodu wypadków, ale też w wyniku awarii. Bez relatywnie krótkich i tanich w wykonaniu łączników (umownie na trasach bez zagłębiania się tutaj w dokładny ich przebieg) z takim priorytetem: 1. Cichy Kącik - Bronowice, 2. Pl. Inwalidów - Dworzec Towarowy (planowany), 3. Lipska - Wielicka (planowany), Mogilska - Al. Pokoju, Kurdwanów - Łagiewniki (planowany), Cm. Rakowicki - Mistrzejowice (był planowany) przy remarszrutyzacji i nie tylko (nawet i bez niej) blokada komunikacji tramwajowej sparaliżuje dojazdy mieszkańcom Krakowa. Miast rozwijać nowe trasy trzeba już teraz i na przyszłość zapewnić płynność i przejazdy awaryjne, objazdowe dla istniejącej sieci. Plany inwestycyjne nie przewidują nawet drugiego ringu tramwajowego, alternatywnego dla tego wokoło Plant. Nie trzeba nowych, grogich tuneli - szkoda czasu i pieniędzy. Krótkowzroczność planistów i brak wizji w rozwoju sieci tramwajowej w Krakowie nie zastąpi niewątpliwa i miła dbałość o nowy tabor. Remonty bieżące też się kłaniają i informacja pasażerska na wszystkich przystankach, także autobusowych z powiadomieniem o awariach i objazdach! W tzw. Ewuropie tak to działa!
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska