- W wagonach NGT6 nie działa system informacji pasażerskiej. Awaria natychmiast została zgłoszona do operatora sieci komórkowej. Oczekujemy jak najszybszego rozwiązania tego problemu - zaznaczają w MPK.
W regulaminie dotyczącym podróży krakowskimi tramwajami i autobusami zapisano m.in. "Opłatę za przejazd (należność przewozową) pasażer uiszcza poprzez zakup odpowiedniego biletu. W przypadku korzystania z biletu papierowego pasażer przy pierwszym przejeździe niezwłocznie po wejściu do pojazdu jest zobowiązany skasować bilet i zachować go na czas podróży".
Zaznaczono również: "Pasażer jest zobowiązany do przestrzegania ustaleń w zakresie cen biletów i innych opłat, uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych oraz przepisów taryfowych obowiązujących w Komunikacji miejskiej w Krakowie, określonych odrębną uchwałą Rady Miasta Krakowa".
Przed godz. 10 MPK poinformowało, że operator sieci komórkowej usunął awarię. Działają automaty biletowe i przywrócono również możliwość płatności mobilnych, a także funkcjonowanie informacji pasażerskiej w tramwajach i autobusach.
Nowe prawa konsumenta. To musisz wiedzieć!
