https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Duża awaria w komunikacji miejskiej w Krakowie. Były problemy z zakupem biletów. Nie działały także Punkty Obsługi Pasażerów

(JOL)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne ANNA KACZMARZ
- Trwa awaria systemu sprzedaży biletów KMK – poinformował krakowski Zarząd Transportu Publicznego w poniedziałek (24 marca) ok. godz. 14.30. Obecnie bilety – także miesięczne - na autobusy i tramwaje w Krakowie można zakupić tylko w automatach na przystankach oraz w pojazdach - zaznaczali urzędnicy. Krótko potem pojawiła się informacja, że awaria została usunięta.

Jak informowali krakowscy urzędnicy, nie działały:

  • aplikacje mobilne mKKM i mKK,

  • strona eKP,

  • strona Karty Krakowskiej,

  • Punkty Obsługi Pasażerów,

  • połączenie z automatami biletowymi (brak możliwości zapisu biletów i uprawnień KK).

- Trwają prace nad usunięciem awarii. O przywróceniu pełnej funkcjonalności poinformujemy niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia. Przepraszamy za powstałe niedogodności – podawało ZTP w Krakowie w swych mediach społecznościowych.

- Działanie wszystkich systemów zostało przywrócone - poinformowali urzędnicy w poniedziałek o godz. 15.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Uroczystości w Gnieźnie. Hołd dla pierwszych królów Polski

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska