- Najpierw pojawiła się informacja, że data zostanie zmieniona. Teraz otrzymałem wiadomość, że koncertu nie będzie w ogóle. Co mam zrobić z biletami? - zastanawia się nasz czytelnik. Eventim informuje, że fani, którzy kupili bilety przez internet, mają odesłać je, razem z paragonem i formularzem zwrotu, na adres EVENTIM Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 25, 00-508 Warszawa, z dopiskiem: ZWROT. W przypadku zagubienia paragonu należy dołączyć wypełnione oświadczenie, którego wzór można znaleźć na www.eventim.pl.
Zobacz najświeższe newsy wideo z kraju i ze świata
"Gazeta Krakowska" na Youtube'ie, Twitterze i Google+
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!