
Mocno zaawansowana jest budowa tunelu drogowego wzdłuż ul. Opolskiej w Krakowie. Konstrukcja jest jednym z 7 obiektów inżynierskich realizowanych w ramach budowy linii tramwajowej do Górki Narodowej. Dzięki „schowaniu” ruchu samochodowego pod ziemię, tramwaje jadące na północ sprawnie przetną ruchliwą arterię, bez blokowania ruchu tranzytowego na kierunku wschód – zachód. Warto dodać, że w tym momencie, ul. Opolska pełni rolę północnej obwodnicy Krakowa. Zmieni się to za kilka lat, po zrealizowaniu przez GDDKiA drogi ekspresowej S52 na odcinku od węzła Modlica do węzła Mistrzejowice.

Mocno zaawansowana jest budowa tunelu drogowego wzdłuż ul. Opolskiej w Krakowie. Konstrukcja jest jednym z 7 obiektów inżynierskich realizowanych w ramach budowy linii tramwajowej do Górki Narodowej. Dzięki „schowaniu” ruchu samochodowego pod ziemię, tramwaje jadące na północ sprawnie przetną ruchliwą arterię, bez blokowania ruchu tranzytowego na kierunku wschód – zachód. Warto dodać, że w tym momencie, ul. Opolska pełni rolę północnej obwodnicy Krakowa. Zmieni się to za kilka lat, po zrealizowaniu przez GDDKiA drogi ekspresowej S52 na odcinku od węzła Modlica do węzła Mistrzejowice.

Mocno zaawansowana jest budowa tunelu drogowego wzdłuż ul. Opolskiej w Krakowie. Konstrukcja jest jednym z 7 obiektów inżynierskich realizowanych w ramach budowy linii tramwajowej do Górki Narodowej. Dzięki „schowaniu” ruchu samochodowego pod ziemię, tramwaje jadące na północ sprawnie przetną ruchliwą arterię, bez blokowania ruchu tranzytowego na kierunku wschód – zachód. Warto dodać, że w tym momencie, ul. Opolska pełni rolę północnej obwodnicy Krakowa. Zmieni się to za kilka lat, po zrealizowaniu przez GDDKiA drogi ekspresowej S52 na odcinku od węzła Modlica do węzła Mistrzejowice.