W odróżnieniu od konkurencji, zwycięski rower wyposażony jest w 7-biegową przerzutkę planetarną, co także brane było pod uwagę podczas oceniania ofert przetargowych. Łączna cena zamówienia podstawowego, w którego skład wchodzi 250 rowerów, to 2 613 500,00 zł brutto.
Jednoślady ze wspomaganiem elektrycznym przyjadą do Krakowa do 120 dni od momentu podpisania umowy. Dodatkowo Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie ma możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zakupu kolejnych, od 100 do 250, rowerów od tego samego producenta w tej samej cenie. Na dostawę dodatkowej partii rowerów wykonawca będzie miał już tylko 90 dni. Łącznie za 500 rowerów miasto zapłaci 5 227 000,00 zł brutto.
Rowery elektryczne rozszerzą ofertę pierwszej w Polsce długoterminowej wypożyczalni rowerów – LajkBike. W propozycji ZTP cena abonamentu miesięcznego za wynajem roweru, dzięki któremu przejazd w jedną stronę nawet 10 km niemal bez wysiłku, wynosi 79 zł. Rower tradycyjny, czyli bez wspomagania elektrycznego, w abonamencie ma kosztować 29 zł.
W temacie rowerów jeśli chodzi o urzędników wydarzyło się ostatnio coś jeszcze, co wzbudziło kontrowersje. Urząd miasta kupił rower cargo za 30 tys. zł. Bicykl ma posłużyć do "rozwożenia po rozproszonych po mieście budynkach urzędu miejskich informatorów, ulotek, gazety, ale też i drobniejszych przedmiotów".
Sytuacja pracownika na rynku pracy

- Ta dzielnica Krakowa przeszła ogromną metamorfozę! Dawniej były tu... pola
- Tu zakupów już nie zrobimy. Te sklepy zniknęły na dobre z krakowskich galerii
- TOP 10 miejsc na zimową wycieczkę w okolicach Krakowa!
- Oto 10 powodów, przez które życie w Krakowie bywa nieznośne
- Zobacz najpiękniejsze kreacje z małopolskich studniówek 2023 cz. II