- Prace trwają nie tylko przy peronach, ale pamiętajmy, że wymieniane są również tory. Wszystkie roboty zakończą się w przyszłym roku - podkreśla Piotr Hamarnik z PKP PLK.
W części zmodernizowane zostało już także przejście podziemne prowadzące na perony.
Przypomnijmy, że modernizacja stacji w Płaszowie jest elementem wielkiej, wartej ok. miliard złotych inwestycji, której głównym elementem jest dobudowa dodatkowych torów m.in. na odcinku właśnie z Płaszowa do centrum miasta (będą łącznie cztery tory zamiast dwóch).
Zgodnie z pierwotnym harmonogramem roboty w Płaszowie miały zakończyć się już w ubiegłym roku, ale roboty opóźniają się. W PKP tłumaczą to "szerokim zakresem prac dodatkowych, który nie był ujęty w pierwotnym zamówieniu". Chodzić ma chociażby o konieczność dodatkowego wzmocnienia gruntu itd.
- Oto najbardziej nieokiełznany park kieszonkowy w Krakowie. Królują w nim... chwasty!
- Wyjątkowe i bardzo tanie domy do remontu wystawione na sprzedaż w Małopolsce!
- Ogrody Sióstr Klarysek. Zobaczcie sami, jak tam pięknie ZDJĘCIA
- Masny Ben w klubie Energy2000, czyli grube balety w przytkowickiej dyskotece
- Trasa Łagiewnicka wygląda na gotową. Kiedy pojedziemy nową drogą?
