Liczący prawie 30 m kw. powierzchni lokal mieści się na parterze należącej do Uniwersytetu Jagiellońskiego kamienicy. Do tej pory był dzierżawiony prywatnym podmiotom. W ostatnim czasie wnętrze przeszło gruntowną modernizację. Zaaranżowano je w jasnych odcieniach, a na jednej ze ścian umieszczono złoty herb uczelni.
- Koncepcja oficjalnego punktu z materiałami promocyjnymi Uniwersytetu Jagiellońskiego jest naszym kolejnym projektem promocyjnym. To odpowiedź na oczekiwania, jakie od dłuższego czasu zgłaszali członkowie społeczności akademickiej uczelni oraz liczni turyści. Tego typu inicjatywy cieszą się dużym powodzeniem na renomowanych uniwersytetach za granicą. Jestem przekonana, że podobnie będzie w naszym przypadku - mówi Kinga Drechny-Mucha, kierownik Działu Promocji UJ.
Początkowo dla klientów jest dostępnych ponad 100 wysokiej jakości i zróżnicowanych cenowo pozycji sprzedażowych. Wśród nich jest szereg najbardziej popularnych gadżetów, w tym artykuły piśmiennicze, kubki, maskotki, koszulki, bluzy i słodycze. Przy Floriańskiej nie zabrakło też produktów premium, jak ręcznie malowane apaszki, krawaty i muchy męskie z jedwabiu czy unikatowe zestawy ćmielowskiej porcelany. Można tu także nabyć wybrane książki, które ukazały się nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 11-19, a w weekendy w godz. 11-15. Dział Promocji UJ w przyszłości planuje również uruchomienie internetowej platformy sprzedażowej.
KONIECZNIE ZOBACZCIE:
WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie? - odcinek 4
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
