Na 15-hektarowym terenie wybudowane zostaną dwa parki handlowe Atut o łącznej powierzchni 23 tys. mkw., a także centrum Designer Outlet Kraków o powierzchni ponad 20 tys. mkw., w którym znajdzie się 120 sklepów.
Inwestor zapewnia, że głównymi atutami Cracovia Outlet będzie możliwość szybkiego dojazdu z centrum Krakowa, bliskość autostrady A4 i łatwość dojazdu komunikacją miejską.
Aby tak było, będzie musiało dojść do zmian w układzie drogowym. Nowa sieć dróg będzie obsługiwać nie tylko samo centrum handlowe, ale stworzy też brakujące i od dawna oczekiwane połączenie pomiędzy ulicą Galicyjską i Nowohucką, poprzez ulice Skręconą i Ciepłowniczą.
Według dokumentów publikowanych na stronie Zarządu Transportu Publicznego w ramach audytów rowerowych, na samej ulicy Nowohuckiej nowością będzie przede wszystkim dodatkowy pas do skrętu w prawo dla kierowców jadących od strony mostu Nowohuckiego. Po obydwu stronach uzupełniona zostanie infrastruktura dla rowerzystów, w tym odcinki dróg dla rowerów i przejazdy obok istniejących przejść.
Za wjazdem w ulicę Ciepłowniczą ma powstać przystanek autobusowy. Wjazd w ulicę Nowohucką zaplanowano w taki sposób, by kierowcy mieli do dyspozycji dwa pasy do skrętu w lewo, w stronę mostu, oraz jeden wspólny do jazdy na wprost i w prawo.
U zbiegu ulic Ciepłowniczej i Skręconej przewidziano standardowe skrzyżowanie, natomiast w trzech innych punktach projektanci zaplanowali jednopasowe ronda: jedno na ulicy Skręconej, a dwa kolejne już bezpośrednio przy wyjazdach z parkingu inwestycji.
- Co można kupić w sklepie EKIPY? Złoty łańcuszek za 1700 zł, bluzy i gadżety
- Luksusowe dzielnice w Krakowie. Życie tutaj może kosztować fortunę
- Wojsko sprzedaje atrakcyjne nieruchomości w Małopolsce. Zobacz, co oferuje AMW
- Suknia z orłem szokuje na Miss Supranational MEMY Internautów też
- Rząd szykuje nas na czwartą falę. Niedzielski: Maseczki zostaną z nami na dłużej
- Jak zadbać o ładny zapach w domu? 12 sposobów, aby w mieszkaniu pięknie pachniało
FLESZ - Praca zdalna w Kodeksie Pracy?
