
Przystanek „Os. Na Lotnisku” – przystanek „DH Wanda”
Za skrzyżowaniem linia tramwajowa dalej biegnie obecnym pasem zieleni rozdzielającej jezdnie al. Andersa aż do ronda Gen. Maczka, gdzie projektowany odcinek dochodzi do centralnej części ronda zajmowanej przez zieleń niską i dołącza się do istniejącej linii tramwajowej w kierunku północnym, wzdłuż ul. Broniewskiego oraz południowo-wschodnim, w ciągu al. Gen. Andersa. Pierwszy przystanek „DH Wanda” zlokalizowany jest na terenie zieleni niskiej oraz przecina zachodnią jezdnie ronda. Drugi przystanek mieści się na wschodniej jezdni ronda, obszarze zieleni niskiej oraz częściowo koliduje z obecnym przystankiem „DH Wanda”. W najbliższym otoczeniu przedmiotowego odcinka znajduje się zabudowa mieszkaniowa Os. Na Lotnisku oraz usługowo-handlowa DH Wanda (na północ od przedsięwzięcia), a także stacja elektroenergetyczna „Bieńczyce” oraz budynki handlowo-usługowe (na południe od inwestycji).

W tunelu premetra mają jeździć tramwaje.

Mapa pokazująca planowany przebieg pierwszej krakowskiej linii premetra.