
Przystanek „Olsza” – Rondo Młyńskie
W dalszej części tunel biegnie wzdłuż ul. Pilotów aż ronda Młyńskiego, gdzie odbija na północ, w stronę ul. Młyńskiej. W dalszym przebiegu inwestycja łączy się podziemnie z planowaną linią tramwajową Krakowski Szybki Tramwaj etap IV (ul. Meissnera – Mistrzejowice). Ponadto między rondem Młyńskim a ul. Żwirki i Wigury będzie zlokalizowany wkop dla tarczy TBM. Na wschód od inwestycji zlokalizowana jest zabudowa o charakterze mieszkaniowym jednorodzinnym. Po zachodniej stronie na pierwsza linię zabudowy składają się budynki handlowo-usługowe (m. in. Alma Kraków, biurowiec Pilot Tower, Castorama). Za przystankiem Olsza nad inwestycją przebiega linia kolejowa numer 100. Obszar ronda i terenów przyległych pokryty jest roślinnością.

Przystanek „Park Wodny” – przystanek „Os. Oświecenia”
Przystanek naziemny Park Wodny zlokalizowany jest w obecnym pasie zieleni między ul. Dobrego Pasterza, a parkingiem obsługującym klientów Parku Wodnego. Torowisko dochodzące do przystanku Park Wodny będzie realizowane w ramach inwestycji KST , etap IV (ul. Meissnera – Mistrzejowice). Za przystankiem, odcinek linii naziemnej podąża w kierunku południowo-wschodnim wzdłuż ul. Dobrego Pasterza pokonując drogę wewnętrzną kompleksu handlowo-usługowego i ponownie zajmując obszary zieleni niskiej oddzielającej parking przy budynku Multikina i ulicę Dobrego Pasterza. Od przystanku odchodzi również w stronę ul. Krzesławickiej torowisko łączące przedmiotową inwestycję z KST, etap IV. Na wysokości Multikina konstrukcja przedsięwzięcia zaczyna wznosić się tworząc odcinek estakadowy szybkiego tramwaju, który biegnie do kolejnego przystanku wzdłuż ul. Dobrego Pasterza. Budowla mostowa zlokalizowana jest nad terenami zieleni oraz układem komunikacyjnym przy centrum handlowym Serenada. Przystanek nadziemny "Os. Oświecenia" umiejscowiony jest po północnej stronie ul. Dobrego Pasterza w odległości ok. 40 m od kapliczki Matki Boskiej Łaskawej i ok. 60 m od zabudowy mieszkaniowej przy ul. Kniaźnina. Bezpośrednio pod przystankiem znajdują się tereny zieleni niskiej oraz wysokiej, słupy reklamowe oraz przystanek autobusowy.

Przystanek „Oś. Oświecenia” – przystanek „Wiślicka”
Cały odcinek przebiega na estakadzie w osi wschód-zachód, równolegle do al. Gen. T. Bora-Komorowskiego. Linia przebiega nad ul. Kniaźnina, wejściem do przejścia podziemnego, następnie biegnie w bliskiej odległości od jednokondygnacyjnych garaży, po czym aż do następnego przystanku estakada przechodzi nad południową częścią parku Tysiąclecia, gdzie występuje głównie zieleń wysoka oraz parkowe ścieżki. Przystanek nadziemny „Wiślicka” umiejscowiony jest bezpośrednio nad ul. Wiślicką i przylegającymi terenami zieleni. Od przystanku odchodzi kładka w kierunku południowym nad al. Gen. T. Bora-Komorowskiego. Na północ od przedsięwzięcia znajdują się pierwsze budynki mieszkalne Os. Tysiąclecia.

Przystanek Wiślicka – przystanek os. Na Lotnisku
Za przystankiem „Wiślicka” estakada skręca w kierunku południowo-wschodnim, przemieszczając się nad centrum skrzyżowania al. Gen. T. Bora-Komorowskiego, al. Andersa oraz ul. Gen. Okulickiego. Za skrzyżowaniem estakada biegnie nad pasem zieleni wysokiej rozdzielającej dwie jezdnie al. Gen. Andersa i powoli obniża się, przechodząc w odcinek naziemny na wysokości Os. Strusia 12. Na północ od linii zlokalizowane są pawilony handlowe oraz zabudowa mieszkaniowa Osiedla Józefa Strusia, natomiast na południu w pierwszej linii zabudowy znajdują się głównie garaże oraz obiekty handlowo-usługowe. Przystanek naziemny „Os. Na Lotnisku” umiejscowiony jest w aktualnym pasie zieleni przed skrzyżowaniem al. Gen. Andersa z ul. Braci Schindlerów.