5 z 49
Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut...
fot. Kamil Rogala

Lexus ES 300h 2.5 R4 Dual VVT-I 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut premium, ale ten indywidualny i nieco ekscentryczny charakter jest doceniany przez wielu miłośników już od dawna. Japońska propozycja w segmencie aut premium ma własny sposób na zdobycie klienta i co prawda niektórzy mogą uważać, że nad marką ciąży konserwatywne podejście Toyoty do niektórych kwestii (głównie technologicznych), ale to również może być kartą przetargową. Lexus ES oferuje naprawdę rewelacyjny komfort, świetną stylistykę, jakość i legendarną wręcz niezawodność, a to w parze z prostotą obsługi i ergonomią daje naprawdę coraz rzadziej spotykaną mieszankę.

6 z 49
Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut...
fot. Kamil Rogala

Lexus ES 300h 2.5 R4 Dual VVT-I 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut premium, ale ten indywidualny i nieco ekscentryczny charakter jest doceniany przez wielu miłośników już od dawna. Japońska propozycja w segmencie aut premium ma własny sposób na zdobycie klienta i co prawda niektórzy mogą uważać, że nad marką ciąży konserwatywne podejście Toyoty do niektórych kwestii (głównie technologicznych), ale to również może być kartą przetargową. Lexus ES oferuje naprawdę rewelacyjny komfort, świetną stylistykę, jakość i legendarną wręcz niezawodność, a to w parze z prostotą obsługi i ergonomią daje naprawdę coraz rzadziej spotykaną mieszankę.

7 z 49
Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut...
fot. Kamil Rogala

Lexus ES 300h 2.5 R4 Dual VVT-I 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut premium, ale ten indywidualny i nieco ekscentryczny charakter jest doceniany przez wielu miłośników już od dawna. Japońska propozycja w segmencie aut premium ma własny sposób na zdobycie klienta i co prawda niektórzy mogą uważać, że nad marką ciąży konserwatywne podejście Toyoty do niektórych kwestii (głównie technologicznych), ale to również może być kartą przetargową. Lexus ES oferuje naprawdę rewelacyjny komfort, świetną stylistykę, jakość i legendarną wręcz niezawodność, a to w parze z prostotą obsługi i ergonomią daje naprawdę coraz rzadziej spotykaną mieszankę.

8 z 49
Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut...
fot. Kamil Rogala

Lexus ES 300h 2.5 R4 Dual VVT-I 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Lexus nigdy nie był oczywistym wyborem w segmencie aut premium, ale ten indywidualny i nieco ekscentryczny charakter jest doceniany przez wielu miłośników już od dawna. Japońska propozycja w segmencie aut premium ma własny sposób na zdobycie klienta i co prawda niektórzy mogą uważać, że nad marką ciąży konserwatywne podejście Toyoty do niektórych kwestii (głównie technologicznych), ale to również może być kartą przetargową. Lexus ES oferuje naprawdę rewelacyjny komfort, świetną stylistykę, jakość i legendarną wręcz niezawodność, a to w parze z prostotą obsługi i ergonomią daje naprawdę coraz rzadziej spotykaną mieszankę.

Pozostało jeszcze 40 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Pożar w Tarnowie. Z ogniem walczą duże siły straży

Festiwal gier Meet at Rift w Krakowie. Fani grania i przebierania dopisali

Festiwal gier Meet at Rift w Krakowie. Fani grania i przebierania dopisali

Kraków chce organizacji finału Eurowizji. Żart słaby, a sam pomysł? Jest warunek

Kraków chce organizacji finału Eurowizji. Żart słaby, a sam pomysł? Jest warunek

Zobacz również

Bieg Twierdzy Kraków. Co się działo na trasie w okolicy Fortu Barycz

Bieg Twierdzy Kraków. Co się działo na trasie w okolicy Fortu Barycz

Kraków chce organizacji finału Eurowizji. Żart słaby, a sam pomysł? Jest warunek

Kraków chce organizacji finału Eurowizji. Żart słaby, a sam pomysł? Jest warunek