
Natalia Juchniewicz - doktor filozofii, adiunkt w Instytucie Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego, doktorantka socjologii w Uniwersytecie SWPS, post-doc w Młodzi w Centrum Lab (projekt: Przejścia młodych z edukacji na rodzimy i zagraniczny rynek pracy: rola lokalności, grupy rówieśniczej i nowych mediów).
Kierownik Pracowni Filozoficznych Podstaw Komunikacji IF UW. Interesuje się filozofią techniki, socjologią nowych mediów, społecznym życiem smartfonów.

Paweł Nowacki - Doświadczony manager, ekspert w dziedzinie cyfrowej transformacji w mediach, consultant i trener. Obecnie Partner szwedzkiej platformy technologicznej video Flowplayer, równocześnie Business Development Director w polskim oddziale amerykańskiej agencji marketingowej Delvepartners.
Ponad 11 lat doświadczeń na rynku mediów, był m.in zastępcą redaktora naczelnego w Dzienniku Gazecie Prawnej, dyrektorem ds. rozwoju serwisów contentowych Grupy Wydawniczej Polskapresse.
Współtwórca, założyciel, pierwszy redaktor naczelny i menadżer Wiadomosci24.pl - największego serwisu dziennikarstwa obywatelskiego, który powołał do życia w 2006 r.
Wieloletni dziennikarz i redaktor „Dziennika Łódzkiego”, „Gazety Wyborczej” i „Nowego Dnia” oraz „Dziennika Gazety Prawnej”.
Absolwent programu Management 2011 ICAN Institute oraz podyplomowych Studiów Socjologicznych w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi UŁ. Mgr kulturoznawstwa Uniwersytetu Łódzkiego. Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, a wcześniej Uniwersytetu Warszawskiego. Prelegent konferencji i spotkań m.in. Media Trendy, INMA. Laureat tytułu Dziennikarza 2000 Roku „Dziennika Łódzkiego”.

Rafał Latkowski - Od początku działania PAYBACK w Polsce odpowiedzialny za realizację projektów Customer Insights i Business Intelligence na rzecz Programu PAYBACK i jego partnerów.
Od 15 lat związany z komercyjnym wykorzystaniem analityki i Data Mining w sektorach usług finansowych, telekomunikacyjnych, programach lojalnościowych i sieciach sprzedaży detalicznej. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach jak Nutech Solutions, SAS Institute czy Raiffeisen Bank Polska. Oprócz osiągnieć biznesowych, w swoim dorobku posiada również liczne publikacje naukowe o tematyce Data Mining.
Jest absolwentem Informatyki i Matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie kontynuuje pracę naukową i dydaktyczną w zakresie Data Mining / Data Science.

Vadim Makarenko - Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim. Specjalista od trendów na rynku mediów, w marketingu oraz przemyśle rozrywkowym.
Autor portretów medialnych magnatów oraz wywiadów z osobistościami światowego biznesu. Jack Trout, Philip Kotler, Wally Olins – stratedzy światowego marketingu także byli bohaterami jego rozmów. Autor dwóch książek: „Tajne służby kapitalizmu. Skąd firmy tyle o nas wiedzą?” oraz „Zawód: zwycięzca”. Prowadzi bloga ‘Oxfordzki przecinek. Mediamorfozy Vadima Makarenko”. Nominowany do Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego w 2013 roku oraz kilkakrotnie do nagrody Grand Press. Laureat nagrody Grand Press Digital 2015.