Spis treści
McDonald's we współpracy z marką Crocs wprowadza na rynek buty
– Fani jedzenia i mody na całym świecie wkrótce poprawią swój wygląd dzięki pierwszej w historii współpracy McDonald’s x Crocs – czytamy w oficjalnym komunikacie na stronie McDonald's.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Crocs w ramach naszej pierwszej w historii globalnej współpracy obuwniczej – powiedziała Molly McKenna, starsza dyrektor ds. komunikacji marki w McDonald’s, cytowana w komunikacie.
Jakie ceny produktów z kolaboracji McDonald's i Crocs?
– Witaj w kultowym, limitowanym wydaniu Crocs Clog, które powstało we współpracy z McDonald’s, przywołującym charakterystyczny i radosny design tej ulubionej sieci fast food – czytamy na stronie crocs.pl przy opisie produktu.
Jak podano dalej, „te wyjątkowe obuwie łączy niepowtarzalny komfort i styl z zabawnymi elementami nawiązującymi do kultowych potraw McDonalds". – Crocs Clog z limitowanej kolekcji McDonald’s wyróżniają się jaskrawą kolorystyką inspirowaną McDonald’s, co nadaje im energetycznego charakteru – dodano.
Dodatkowo, obuwie to posiada wyjątkowe, wzory związane z menu McDonald’s, co sprawia, że każdy krok staje się smakowitym doświadczeniem. Co więcej, wyposażone są w ekskluzywne przypinki jibbitz, które umożliwiają personalizację obuwia.
W popularnym sklepie internetowym za buty z limitowanej serii musimy zapłacić od 319 zł do 349 zł, z kolei przypinki jibbitz to koszt 89 zł. Cena skarpetek ma wynosić około 80 zł. Na polskiej stronie marki Crocs ceny butów wynoszą od 319,90 zł do 329,90 zł. Dostępne są 4 modele.
