
Ikarus 260 nr PH151
Autobusy Ikarus 260 były eksploatowane w Krakowie w latach 1983-2000. Był trzydrzwiowy, mierzył 11 metrów.

SAN H01B nr 86
Produkcji autobusów o nadwoziu samonośnym podjęła się w końcu lat 50-tych XX wieku fabryka w Sanoku.
Niedopracowana konstrukcja szybko ujawniła wady pojazdu, który pod dużym obciążeniem pękał i łamał się co doprowadziło do szybkiej eliminacji tego typu pojazdów z ulic miast.
W Krakowie Sany H01 eksploatowane były w latach 1958-1965.

AUTOSAN H6 (eksploatowany od 1996 do 2009 roku)
Autosany H6 okazały się odpowiednimi pojazdami, ale z uwagi na zastosowanie jednych drzwi sprawiały kłopot w czasie wymiany pasażerów. W kolejnych latach kupowane były pojazdy z dwom drzwiami.
Autobus 10108 jest najmłodszym pojazdem krakowskiej kolekcji pojazdów komunikacji miejskiej idealnie nadającym się do organizacji wycieczek i przejazdów niewielkich grup.
Długość pojazdu to nieco ponad 6 metrów, pomieścił 32 osoby.

Nysa N59M nr 28
(eksploatowany w 1966)
W połowie lat sześćdziesiątych podjęto próby wprowadzenia na ulice mini autobusów, które miały zastępować na mniej obciążonych liniach pojazdy duże.
Takiej próby podjęło się także MPK w Krakowie, które zakupiło kilka mikrobusów Nysa, jedynych wówczas dostępnych takich pojazdów. Krótka, zaledwie roczna, eksploatacja potwierdziła przydatność rozwiązania, ale na większe zmiany nie zdecydowano się.
Pojazd miał nieco ponad 4 metry długości, 9 miejsc siedzących, a jego maksymalna prędkość to 75 km/h.