Masz problem z wyjazdem na wakacje? Daj nam znać! Dziennikarze "Gazety Krakowskiej" zajmą się problemem! Czekamy też na zdjęcia i nagrania wideo - pisz e-maila na adres [email protected], dzwoń - tel. 12 6 888 301. Do Twojej dyspozycji jest też profil "Gazety Krakowskiej" na Facebooku.
Do oddziału "Gazety Krakowskiej" w Oświęcimiu zgłosiło się małżeństwo z Bytomia, które nie wyjechało na wczasy na Sycylię.
- Skusiła nas atrakcyjna cena - wyznaje pani Joanna. - Jeszcze w sobotę pani telefonicznie poinformowała mnie, że mamy wylot w poniedziałek o godz.17, spaliśmy z mężem spokojnie - dodaje.
W dniu wyjazdu o godz.10.30 zadzwonił telefon. Pracownica "Ateny" oznajmiła, że wyjazd został przesunięty o tydzień. Małżeństwo z Bytomia nie mogło zmienić terminu urlopu, w związku z czym tydzień spędzili w domu. Po odbiór pieniędzy osobiście pofatygowali sie do Oświęcimia. Po awanturze, odzyskali swoje pieniądze. Wielu klientów biura z całej Polski nie miało tego szczęścia.
Damy Ci więcej! Zarejestruj się!
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!