WIDEO: Krótki wywiad
Otwarcie nowego sklepu sieci Lidl w Krościenku nad Dunajcem nastąpiło w czwartek - 28 listopada - punktualnie o godzinie 7:00. W najbliższych dniach (do 7 grudnia) firma planuje promocje dla klientów.
Sklep zlokalizowany przy ul. Jagiellońskiej ma powierzchnię wynoszącą ponad 1060 metrów kwadratowych. Na otwarciu stawili się przed nim mieszkańcy tej miejscowości oraz sąsiednich: Grywałdu, Szczawnicy, Krośnicy a nawet... Tylmanowej i Łącka. Wszyscy zostali przez hostessy przywitani słodkimi wypiekami. Pierwszych 10 osób w sklepie dostało też podarunki. Po skończonych zakupach każdy klient mógł tez udać się do specjalnej strefy gastronomicznej gdzie czekała na niego kawa i pyszne jedzenie przygotowywane w specjalnym namiocie z grillem
Placówka jest czynna:
od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 21:00,
w piątki i soboty od 7:00 do 22:00,
w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00.
Tuż obok sklepu będzie się znajdowało 120 miejsc parkingowych.
- W myśl hasła „Więcej na radość z życia” produkty oferujemy w atrakcyjnych, niskich cenach, podkreślając tym samym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy. Kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Bytomiu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication Lidl Polska.
Firma Lidl informuje, że nowy sklep stawia na ekologiczne rozwiązania. Nowy sklep zaopatrzono bowiem w instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, a także energooszczędne oświetlenie LED.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl. Historia sieci sięga lat 30. ubiegłego wieku. Natomiast pierwsze sklepy pod tym szyldem powstały w Niemczech w latach siedemdziesiątych. Główna siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Neckarsulm. Nazwa sieci pochodzi natomiast od nazwiska Ludwiga Lidla, emerytowanego nauczyciela. Lidl Polska konsekwentnie wspiera rozwój polskich producentów i eksportuje rodzime produkty na rynki międzynarodowe.
Obecnie w 30 krajach istnieje około 10 500 sklepów tej marki. W naszym kraju jest ich ponad 670.
