Tegoroczna edycja, zorganizowana w Łodzi, Krakowie i Warszawie przyciągnęła tłumy seniorów. Eksperci PGNiG Obrót Detaliczny Grupa Orlen byli obecni we wszystkich tych miastach. W specjalnie przygotowanej, firmowej strefie uczestnicy wydarzenia mogli dowiedzieć się, jak czytać fakturę i co zrobić, by obniżyć rachunki za gaz. Planując udział w forum, z myślą o seniorach i ich potrzebach, spółka postanowiła zwrócić ich uwagę na kwestie bezpieczeństwa m.in. w Internecie. Ekspertki PGNiG OD Grupa Orlen, Anna Majewska-Wasik oraz Małgorzata Ozimek-Kawa, podczas prelekcji rozmawiały z seniorami - o zagrożeniach w sieci, a także o najpopularniejszych metodach wykorzystywanych przez cyberprzestępców. Starały się również uczulić uczestników na kwestię ochrony danych osobowych w sieci. Artur Przybylski, Dyrektor Sprzedaży w PGNiG OD Grupa Orlen zaprezentował produkty i usługi, stworzone z myślą o bezpieczeństwie oraz wygodzie i komforcie klientów, m.in. cyfrowe kanały obsługi, a także rozwiązania takie jak home assistance, „Pakiet na zdrowie” i „Pomocna ekipa”.

Elektroniczne Biuro Klienta, czyli wygoda i komfort
Rozszerzając ofertę produktów i usług spółka bierze pod uwagę ich wygodę, komfort oraz bezpieczeństwo. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) oraz mobilna aplikacja na telefon komórkowy (mBOK) zapewniają nieograniczony dostęp do rachunków, stanu zużycia gazu, faktur elektronicznych i nowych usług. Dzięki temu, że klienci mają nieograniczony dostęp do wszystkich faktur, żadna płatność już im nie umknie. Takie rozwiązanie z pewnością pomoże również w kontrolowaniu comiesięcznych wydatków i domowego budżetu. Konto w eBOK to także oszczędność czasu, bo wszystkie sprawy klienci mogą załatwić w jednym miejscu, bez konieczności odwiedzania najbliższego Biura Obsługi Klienta. A to nie koniec korzyści! Możemy zdecydować, w jaki sposób chcemy rozliczać się z PGNiG OD Grupa Orlen oraz z jaką częstotliwością otrzymywać rachunki. Zyskujemy możliwość – zupełnie za darmo – zmiany taryfy na 12T, w której klient, co miesiąc podaje bieżące zużycie gazu według wskazań stanu licznika. W trosce o wygodę klientów spółka zachęca także do uruchomienia faktury w wersji elektronicznej. Wystarczy zalogować się do serwisu eBOK, wyrazić zgodę na otrzymywanie e-faktur i zaakceptować regulamin. Do papierowej wersji rachunków za gaz można wrócić w każdej chwili.
Spółka stawia nie tylko na komfort i wygodę swoich klientów, ale także ich bezpieczeństwo w sieci. PGNiG Obrót Detaliczny Grupa ORLEN przygotowało „Elementarz bezpieczeństwa”, dostępny na stronie pod adresem: pgnig.pl/akcja-swiadomy-klient. Warto się z nim zapoznać, by mieć świadomość zagrożeń, na które każdy z nas jest narażony w Internecie.

„Pakiet na zdrowie” i „Pomocna ekipa”
„Pakiet na zdrowie” to kompleksowa usługa zapewniająca klientom PGNiG OD Grupa Orlen dostęp do szerokiej gamy usług wspierających zdrowie i komfort życia. Pakiet obejmuje konsultacje medyczne, badania profilaktyczne, a także porady lekarskie i specjalistyczne. Dzięki niemu klienci spółki mogą korzystać z profesjonalnej opieki medycznej, co pozwala na wczesne wykrywanie chorób i skuteczniejsze leczenie.
Pakiet nie tylko ułatwia dostęp do usług medycznych, ale również pomaga w zapobieganiu wielu problemom zdrowotnym, które mogą występować w późniejszych latach życia. W ramach usługi można skorzystać z konsultacji z lekarzami specjalistami oraz z szerokiej oferty badań, które pozwalają monitorować stan zdrowia i w porę reagować na wszelkie zmiany.
Z kolei „Pomocna ekipa” to usługa zapewniająca w przypadku awarii wsparcie: technika urządzeń grzewczych i gazowych, ślusarza, hydraulika, elektryka, serwisanta RTV/AGD oraz informatyka. Klienci dzięki temu zyskują szybką i fachową pomoc, a także spokój i bezpieczeństwo.