1 z 5
Przewijaj galerię w dół
Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo...
fot. Robert Woźniak / Polska Press

Małe zaskoczenie: Biedronka najbardziej przyjazną cyfrowo marką choć wciąż pełnowymiarowy e-sklep to przyszłość.

2 z 5
Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Kampanie Rossmanna w mediach społecznościowych uznane zostały przez klientów za jedne z najbardziej przyjaznych.

3 z 5
W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane...
fot. Małgorzata Genca / Polska Press

W kręgu firm ubezpieczeniowych niekwestionowane pierwszeństwo pod względem przyjazności cyfrowej dla klientów dzierży marka PZU.

4 z 5
Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Aż 86% konsumentów w Polsce zauważa, kiedy banery i filmy reklamowe, newslettery lub inne formy komunikacji marketingowej marek są dopasowane do ich potrzeb. Dotychczas takie działania firm w dużej mierze opierały się na danych od dostawców zewnętrznych (tzw. third party data). W dziesiątce najbardziej przyjaznych cyfrowo marek zdaniem klientów jest też Euro RTV AGD.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kontrowersyjny Malik Montana w klubie Space w Czchowie i impreza do rana

Kontrowersyjny Malik Montana w klubie Space w Czchowie i impreza do rana

Teatr Groteska zamyka sezon spektaklem dla dorosłych. Premiera "Śmiesznego staruszka"

Teatr Groteska zamyka sezon spektaklem dla dorosłych. Premiera "Śmiesznego staruszka"

Święto Politechniki Krakowskiej. Przekazano cenny dokument związany z patronem

Święto Politechniki Krakowskiej. Przekazano cenny dokument związany z patronem

Zobacz również

Teatr Groteska zamyka sezon spektaklem dla dorosłych. Premiera "Śmiesznego staruszka"

Teatr Groteska zamyka sezon spektaklem dla dorosłych. Premiera "Śmiesznego staruszka"

Święto Politechniki Krakowskiej. Przekazano cenny dokument związany z patronem

Święto Politechniki Krakowskiej. Przekazano cenny dokument związany z patronem