25 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

26 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

27 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

28 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

Pozostało jeszcze 10 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Mali górale tańczyli, śpiewali i pokazywali regionalną tradycję w Zakopanem

Mali górale tańczyli, śpiewali i pokazywali regionalną tradycję w Zakopanem

Szybowiec nad Kasprowym Wierchem. Przelot wzbudził zainteresowanie turystów

Szybowiec nad Kasprowym Wierchem. Przelot wzbudził zainteresowanie turystów

Wschód nie taki daleki. O czym opowiadają współcześni artyści z Japonii?

Wschód nie taki daleki. O czym opowiadają współcześni artyści z Japonii?

Zobacz również

Deweloper rozwija dzielnicę. Powstało już ponad 3600 mieszkań

Deweloper rozwija dzielnicę. Powstało już ponad 3600 mieszkań

Idealne miejsca w Tatrach na szybki, wiosenny spacer. Bez tłumów i wielkiego wysiłku

Idealne miejsca w Tatrach na szybki, wiosenny spacer. Bez tłumów i wielkiego wysiłku