Polska pierwsza w rankingu CNN

Koszmar kierowców
Przemieszczanie się po rozkopanej al. 29 Listopada w Krakowie to obecnie chyba największy koszmar kierowców, pieszych i pasażerów komunikacji miejskiej. Wygrodzone fragmenty jezdni, częste zmiany kierunku ruchu, wąsko, a do tego wieczny korek. Ponadto piesi próbujący przedostać się z jednej na drugą stronę ulicy - co w tym chaosie powoduje spore zagrożenie. A do tego pasażerowie komunikacji miejskiej we wlokących się, bo stojących w korkach autobusach.
Zaczęło się pod koniec 2020 roku, w 2022 prace nad tą ważną drogą wyjazdową z Krakowa w kierunku na Warszawkę, nadal trwały. I potrwają jeszcze w 2023 roku.
Wykonano nowe jezdnie
Na kilku odcinkach tj. na wysokości biurowca O3 w kierunku ul. Nad Strugą, w rejonie ul. Dobrego Pasterza oraz na odcinku od ul. Węgrzeckiej do ul. Banacha wykonano nowe jezdnie umożliwiające poprowadzenie ruchu pojazdów po warstwie wiążącej. Wykonano również odcinkowo nowe warstwy konstrukcyjne jezdni w rejonach hotelu System, przebudowywanej ul. Meiera oraz w rejonie ul. Nad Strugą. Zrealizowano także roboty związane z wykonaniem nowych chodników i ścieżek rowerowych, ułożeniem kostek brukowych, krawężników i obrzeży betonowych w rejonie ul. Dobrego Pasterza, pomiędzy wiaduktami kolejowymi oraz na odcinku ul. Węgrzeckiej do ul. Felińskiego.
Oświatowa mapa Krakowa wzbogaci się o nowe inwestycje. Jedne...
Prawie w całości przebudowano wiadukt kolejowy LK08 w rejonie ul. Siewnej. Rozpoczęto również prace związane z przebudową wiaduktu kolejowego LK95 w rejonie ul. Meiera.
Przebudowa obejmuje fragment 2,6 kilometra
Przebudowa popularnej wylotówki na Warszawę obejmuje fragment o długości 2,6 kilometra. Nie zabraknie rozwiązań dla innych użytkowników ruchu: powstają ścieżki rowerowe i chodniki.
Zrobiono sporo, ale przykład ulicy Igołomskiej, którą remontowano 5 lat może budzić obawy, że i na al. 29 Listopada drogowcy utkną na dłużej. Weszliśmy w czwarty rok inwestycji.