Fashion Outlet Kraków wiosną otrzymał pozwolenie na budowę. W przeprowadzonym latem przetargu wyłoniono firmę, która zajmie się pierwszą częścią przebudowy obiektu. Prace ruszyły w pierwszym tygodniu października. To tak zwany etap zerowy polegający na przebudowie pompowni pożarowej i zbiorników w zakresie zasilania zewnętrznej instalacji hydrantowej. Przeprowadzona zostanie też przebudowa przyłącza wody, a wybudowana zostanie zewnętrzna instalacja
wodociągowa. Rozbudowane zostaną instalacje wewnętrzne: wentylacji mechanicznej, wod.-kan., elektryczna, ogrzewania, hydrantowa.
Wykonawcą prac jest firma CFE - od 20 lat obecna na polskim rynku, posiadająca doświadczenie w tego typu realizacjach. - Pierwsze prace będą miały miejsce głównie na poziomie -1 tj. w garażu, więc na tym etapie większość powierzchni pozostanie dostępna dla użytkowników. Bardziej widocznych prac można się spodziewać od grudnia i od stycznia, a na elewacjach zewnętrznych na wiosnę przyszłego roku.
Równocześnie z rozpoczęciem przebudowy finalizujemy rozmowy z kilkoma kolejnymi najemcami z różnych segmentów. Wkrótce poinformujemy o wybranych markach, które zdecydowały się na lokalizację swoich sklepów w Fashion Outlet Kraków - mówi Dawid Rutkowski, Asset and Development Manager w PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management Sp. z o.o., z firmy odpowiedzialnej za realizację projektu.
Efektem przebudowy będzie centrum outletowe premium, w innowacyjnej formule - zawierającej rozbudowany komponent rozrywkowy obejmujący kino, klub fitness i kręgielnię oraz szeroką ofertę gastronomiczną w stylistyce premium. Zakres przewidzianych prac jest bardzo szeroki. Całkowicie przebudowany zostanie cały parter. W budynku powstanie efektowny pasaż. Zastosowane zostaną materiały wysokiej klasy, rzadko wykorzystywane do tej pory w tego typu obiektach. Efektem ma być przestrzeń o wysokim poziomie estetyki i wykończenia z nieszablonową architekturą. Zakończenie prac i otwarcie przebudowanego obiektu planowane jest na jesień 2019 r. Docelowo w obiekcie znajdzie się ponad 100 marek z kategorii mody i stylu życia, sprzedających swoje produkty w cenach niższych o 30-70 proc.
KONIECZNIE SPRAWDŹ:
