W piątek na lodowisku przy ulicy Siedleckiego 7 odbędzie się kolejna edycja słynnej na całym świecie akcji „Teddy Bear Toss”. Cracovia organizuje to wydarzenie już po raz trzeci z rzędu, tym razem przy okazji meczu Comarch Cracovii z Mistrzem Polski GKS-em Tychy (początek spotkania o godzinie 18:30).
Zasady akcji są bardzo proste. Kibice przynoszą na lodowisko pluszowe misie, a w momencie, gdy gospodarze strzelą pierwszą bramkę, maskotki wylądują na tafli lodowiska.
- Ważne, by pluszaki były nowe i zapakowane w woreczki foliowe, które uchronią je przed wilgocią tafli lodowiska. Pamiętajmy, że później maskotki trafią w ręce dzieci – wyjaśnia Dariusz Guzik, dyrektor ds. marketingu i PR krakowskiego klubu.
Tradycyjnie krakowski klub przygotował promocję biletową przy okazji akcji. I tak: każdy kibic, który przed meczem okaże przy kasie nową maskotkę zapakowaną w woreczek foliowy, zakupi wejściówkę na spotkanie z GKS-em Tychy za symboliczną złotówkę.
Akcja „Teddy Bear Toss” ma charakter charytatywny, po meczu pluszowe misie trafią m.in. do dzieci w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie.