1 z 16
Przewijaj galerię w dół

fot. Stengaard / Wikimedia Commons
Najlepsze kampanie świąteczne ostatniej dekady
Świąteczne reklamy różnią się od tych, które w widzimy w resztę roku. Świąteczny klimat udziela się każdemu, także agencjom reklamowym. Kampanie świąteczne często mają szlachetne przesłanie. Nic dziwnego, Boże Narodzenie to doskonały czas na ocieplenie wizerunku marki i skojarzenie jej z czymś ciepłym, przyjemnym, miłym, rodzinnym, bliskim. Ostrzegamy, świąteczne kampanie potrafią wzruszyć! Zobaczmy jak marki wykorzystały magię świąt w swoich reklamach na przestrzeni ostatnich 10 lat. Najlepsze kampanie świąteczne na Boże Narodzenie.
2 z 15
Amerykańska sieć hipermarketów w okresie, w którym amerykańscy żołnierze wyjeżdżali na misje, stworzyła kampanię, która pokazuje, co jest w życiu najważniejsze.
Walmart / O co poprosisz świętego Mikołaja? / 2009
3 z 15
Coca Cola to jedna z pierwszych marek, które odkryły magiczną moc reklam świątecznych. Marka wypromowała własną stylistykę i klimat reklam, na które co roku czekają miliony konsumentów. W 2010 roku Coca Cola postanowiła przypomnieć o tym, że święta zbliżają.
Coca Cola / Święta zbliżają / 2010
4 z 15
Już w 2013 rok Apple zapowiadał, że elektronika może ogarnąć naszą rzeczywistość. W czasie świąt, kiedy rodzina może być razem w większym gronie, w którym na co dzień się nie widują młody chłopiec wciąż chodzi z głową w smartfonie. Telefon z nadgryzionym jabłkiem towarzyszy mu w czasie przywitania z dziadkami, lepienia bałwana, strojenia choinki czy świątecznej krzątaniny. Młody chłopak niby uczestniczy we wszystkich rodzinnych wydarzeniach, a jednak jest wyizolowany i lekko z boku. Dopiero ostatnie sekundy pokazują, że tak naprawdę przez cały czas przygotowywał świąteczną niespodziankę dla wszystkich.