9 z 15
Kampania świąteczna Allegro pokazuje, że wiek nie jest żadnym ograniczeniem. Praca nad spotem trwała kilka miesięcy, ale efekt w ciekawy sposób odpowiada na pytanie, które zespół Allegro najpierw zadał swoim użytkownikom, czyli „czym tak naprawdę jest szczęście?”
Allegro / Czego szukasz w Święta? / 2016
10 z 15
Mallkołaj to akcja jednej z polskich sieci sklepów. filmie widzimy starszego mężczyznę, który dosiada się do taksówki zamówionej przez zupełnie obcą osobę. Prosi o podwiezienie, ponieważ spieszy się do lekarza, który jest na tej samej trasie. Kilkanaście sytuacji pokazuje, że niektórzy klienci bezinteresownie pomagają, inni są bardziej powściągliwi a jeszcze inni stanowczo odmawiają pomocy. Mallkołaj prowadzi niezobowiązujące świąteczne rozmowy z osobami, które zgodziły się na przejazd, po czym dziękuje za podwózkę. To, co dzieje się później to świąteczna magia. Przesłanie jest proste: dobro wraca.
Mall.pl / Bezczelny Mikołaj rozdaje prezenty / 2016
11 z 15
Podaj dalej. Linie lotnicze LOT wymyśliły sposób na to jak sprawić by ich pasażerowie poczuli magię Bożego Narodzenia w trakcie swoich okołoświątecznych podróży. Akcja I wish you a LOT polecała na tym, że każdy pasażer na swoim siedzeniu znajdował kartkę świąteczną, z wolnym miejscem do zagospodarowania. Pasażerowie mogli samodzielnie wypisać kartkę, którą pozostawiali do przeczytania pasażerom kolejnego lotu. Podobne kartki zostawiali także pilot i stewardessy. Dobra się mnoży, kiedy się nim dzieli.
Polskie linie lotnicze LOT / I wish you a LOT / 2016
12 z 15
Kolejna reklama, której bohaterem jest mały chłopiec. Kampania koncernu technologicznego zachęca do tego by odłożyć elektronikę i być tu i teraz, szczególnie w święta.