
Namioty i sprzęt biwakowy
Namioty, śpiwory, latarki – to między innymi artykuły, które znikają ze sklepów przemysłowych.
– Od początku wojny w Ukrainie popyt na część artykułów z naszej oferty (przede wszystkim z działu wypoczynek i camping) znacznie wzrósł. Te tendencje nie słabną i cały czas się utrzymują. Dotyczy to wszystkich sklepów naszej sieci, niezależnie od lokalizacji. Klienci kupowali i nadal kupują kanistry, śpiwory, kuchenki turystyczne, czołówki, latarki, ciepła odzież. Z większych produktów zainteresowaniem cieszą się np. agregaty prądotwórcze. Na bieżąco uzupełniamy braki. – komentuje Arnold Brzeziński, Country Operations, Manager Jula Poland

Kawy i herbaty
Do suchych produktów z długą datą ważności należą także kawy oraz herbaty, które trafiają do koszyków klientów częściej lub w większej ilości niż zazwyczaj.

Buty desentowca
Małgorzata Weber, rzecznik prasowy AMW zauważa, że klienci w sklepach Agencji Mienia Woskowego kupują teraz zwłaszcza wyposażenie osobiste, czyli wszystko, co daje dodatkową warstwę i chroni przed chłodem.

Baterie, powerbanki
Powerbanki, kable, baterie, ale także agregaty prądotwórcze – to produkty, na które zauważono zwiększony popyt w sklepach MediaMarkt czy Jula.