
Linia 304 (Wieliczka - Dworzec Główny Zachód) jest najbardziej obleganym połączeniem w aglomeracji i Krakowie. Autobus pęka w szwach w zasadzie o każdej porze dnia, ale przejazdy na tej trasie taboru przegubowego wciąż pozostają tylko życzeniem pasażerów

Nie ma szans, by linię 301 (Niepołomice - Wieliczka - Nowy Kleparz) obsługiwał tabor przegubowy. Sytuację pasażerów ma poprawiać tu dołożenie kursów w godzinach szczytu (projekt ten pozostaje na razie w planach i jeśli wejdzie w życie to dopiero w 2023 roku)

W ocenie Krakowa - w Wieliczce największą przeszkodą dla taboru przegubowego jest zakręt przy magistracie, od strony Szygarówki, gdzie duży autobus „zachodzi” na przeciwny pas ruch (jadąc w stronę Krakowa)

W ocenie Krakowa - w Wieliczce największą przeszkodą dla taboru przegubowego jest zakręt przy magistracie, od strony Szygarówki, gdzie duży autobus „zachodzi” na przeciwny pas ruch (jadąc w stronę Krakowa)