5 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

6 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

7 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

8 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

Pozostało jeszcze 16 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Dwa pożary pod Krakowem. Palił się dom mieszkalny oraz kemping w lesie

Dwa pożary pod Krakowem. Palił się dom mieszkalny oraz kemping w lesie

To była demolka! Wisła rozpędza się przed decydującą batalią o ekstraklasę

To była demolka! Wisła rozpędza się przed decydującą batalią o ekstraklasę

„Przerwane zostały wały Wisły!”. Tak 15 lat temu Kraków walczył z wielką wodą

„Przerwane zostały wały Wisły!”. Tak 15 lat temu Kraków walczył z wielką wodą

Zobacz również

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Tłumy na finałowym wiecu wyborczym Sławomira Mentzena w Krakowie

Tłumy na finałowym wiecu wyborczym Sławomira Mentzena w Krakowie