TAURON Polska Energia podpisał umowę sponsoringową z Agencją Rozwoju Miasta Kraków, która dotyczy nabycia praw do nazwy krakowskiej Areny. Poza nową nazwą, umowa gwarantuje TAURONOWI liczne prawa sponsorskie. Firma może eksponować swoją nazwę wewnątrz, na zewnątrz i w okolicach hali, korzystać z niej i organizować własne wydarzenia oraz imprezy.
- TAURON Arena Kraków, będzie przyciągać każdego roku setki tysięcy osób i liczymy, że ten projekt utrwali znajomość marki TAURON i przyczyni się do jej umocnienia, co z kolei przełoży się na wymierne korzyści sprzedażowe - mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR w TAURON Polska Energia. - Nie bez znaczenia jest również fakt, że Kraków to jedno z największych miast na obszarze dystrybucyjnym Grupy TAURON, a tym samym znaczące skupisko naszych klientów.
Umowa została podpisana na trzy lata z opcją przedłużenia na dalsze dwa, przy zachowaniu wszystkich jej zapisów.
