https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Benedyktyni z Tyńca wymyślili nowy sposób na promocję

Marta Paluch
Benedyktyni z Tyńca wymyślili nowy sposób na promocję reguły św. Benedykta. Zaczynają sprzedaż koszulek z hasłem "Keep calm and ora et labora" (Zachowaj spokój, módl się i pracuj), inspirowanym słynną regułą.

- Nie każdy słyszał o św. Benedykcie, a tym bardziej o benedyktynach, a widząc tego typu gadżet z napisem „ora et labora”, domyślam się, że z ciekawości zajrzy do Wikipedii i poczyta nieco, skąd takie hasło, co ono oznacza i jaka jest jego historia” - twierdzi Joachim Zelek OSB. Benedyktyn, bazując na popularnym, brytyjskim plakacie z okresu II wojny światowej, zaprojektował dwie wersje koszulek – czarną i białą. Koszulki można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca.

Pomysł koszulek z nowoczesnym designem jest powiązany z fanpage’em, który nie tak dawno został założony, a który składa się na większą całość tworzącego się projektu o nazwie FILOKALIA. „Naszym celem jest promocja myśli Ojców Pustyni, a co by nie powiedzieć, św. Benedykt i jego „Ora et Labora” jak najbardziej wpisuje się w nurt duchowości pustynnej” - czytamy na stronach wydawnictwa TYNIEC.

CO TY WIESZ O WIŚLE? CO TY WIESZ O CRACOVII? WEŹ UDZIAŁ W QUIZIE!"

"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj

Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

R
Rafał
No tak, widać wyraźnie że jest to organizacja mająca na celu osiąganie zysków. Wychodzi szydło z worka...
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska