https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bruk-Bet Termalica. Coraz bardziej znana marka w Europie

Bartosz Karcz
The Guardian
Dobre wyniki Bruk-Betu Termaliki w ekstraklasie robią wrażenie nie tylko w Polsce. Klub z Niecieczy jest coraz bardziej znany w Europie. Właśnie napisał o Bruk-Becie jeden z najbardziej znanych brytyjskich dzienników, „The Guardian”.

Brytyjczycy zauważają, że klub z wioski, liczącej zaledwie 700 mieszkańców spowodował niemałe zamieszanie w polskim futbolu. Jak już wcześniej kilka razy bywało, Bruk-Bet Termalica porównywana jest do niemieckiego Hoffenheim. Autorzy tekstu zauważają jednak, że właściciel Bruk-Betu Krzysztof Witkowski zbudował klub mozolną praca. Wiele ciepłych słów poświęcają również firmie Witkowskiego. Jak widać futbol to najlepsza reklama...

Sportowy24.pl w Małopolsce

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska