https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bruk-Bet Termalica. Coraz bardziej znana marka w Europie

Bartosz Karcz
The Guardian
Dobre wyniki Bruk-Betu Termaliki w ekstraklasie robią wrażenie nie tylko w Polsce. Klub z Niecieczy jest coraz bardziej znany w Europie. Właśnie napisał o Bruk-Becie jeden z najbardziej znanych brytyjskich dzienników, „The Guardian”.

Brytyjczycy zauważają, że klub z wioski, liczącej zaledwie 700 mieszkańców spowodował niemałe zamieszanie w polskim futbolu. Jak już wcześniej kilka razy bywało, Bruk-Bet Termalica porównywana jest do niemieckiego Hoffenheim. Autorzy tekstu zauważają jednak, że właściciel Bruk-Betu Krzysztof Witkowski zbudował klub mozolną praca. Wiele ciepłych słów poświęcają również firmie Witkowskiego. Jak widać futbol to najlepsza reklama...

Sportowy24.pl w Małopolsce

Wybrane dla Ciebie

Prokuratura umorzyła postępowanie ws. Park and Ride. Bochnia straciła ok. 1,3 mln zł

Prokuratura umorzyła postępowanie ws. Park and Ride. Bochnia straciła ok. 1,3 mln zł

Poznaj wszystkie półfinalistki Miss Polski. Tylko część z nich przejdzie do finału

Poznaj wszystkie półfinalistki Miss Polski. Tylko część z nich przejdzie do finału

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska