FLESZ - Paszporty szczepień w UE już w czerwcu?
Jadąc w kierunku Krakowa z istniejącej DK7 zjeżdżamy przebudowanym odcinkiem DK7 na rondo (bez możliwości jazdy w ruchu okrężnym), a następnie wylotem w kierunku Krakowa wjeżdżamy na nowy odcinek bajpasu (około 100 m), który łączy się z istniejącym bajpasem i dalej ruch odbywa się bez zmian. W kierunku Kielc jedziemy analogicznie.
Podczas tego etapu prac będzie wykony docelowy odcinek DK7, pomiędzy rondem a wiaduktem. Nastąpi rozebranie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni bitumicznej. Przewidywany czas takiej organizacji ruchu to cztery tygodnie.
Prace na odcinku budowanej S7 Widoma Szczepanowice postępują. Aktualnie zaawansowanie robót drogowych wynosi 75,3 procent, natomiast robót mostowych 86,8 procent.
Pierwsza łopata na odcinku S7 Szczepanowice – Widoma wbita została 11 września 2019 r. W ramach tego odcinka powstanie 10 wiaduktów i cztery przejścia dla zwierząt. Estakada w Szczepanowicach będzie najdłuższym obiektem inżynierskim na tym odcinku, o długości 681 m w przypadku nitki lewej i 689 m nitki prawej. Zakończenie inwestycji planowane jest w jesieni 2021 r.
- Te znaki nigdy nie wybaczają. Są pamiętliwe i mogą myśleć o zemście bardzo długo
- Najciekawsze domy do kupienia w Małopolsce do 200 tys. zł. Duże metraże i niska cena
- Ile zarabia kasjer, a ile sprzedawca? Oto zestawienie płac w 18 znanych zawodach
- Najbardziej niebezpieczne przejścia dla pieszych w Krakowie
- Kraków. Tu budują piramidy ze śmieci. A co z recyklingiem w mieście?
