Przypomnijmy, że chodzi o odcinek o długości 4,353 km. Prace mają się rozpocząć w rejonie Zakładów Górniczo-Hutniczych „Bolesław”, a zakończyć przy skrzyżowaniu dk 94 z ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Pakuską. W ramach remontu mają zostać wykonane m.in. wzmocnienia konstrukcji, rozbiórka i przebudowa przejść podziemnych dla pieszych, przebudowa przepustów i skrzyżowań, budowa i przebudowa dróg podporządkowanych z ograniczonym dostępem do drogi głównej. Poprawi się także bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych. Zaplanowano budowę sygnalizacji świetlnych i ścieżek rowerowych oraz przebudowę zatok autobusowych. Pojawią się ekrany akustyczne. Prace mają być prowadzone w latach 2020-2021. Jak wynika z Generalnego Pomiaru Ruchu średnio na dobę przejeżdża na tym odcinku od 22 do 26 tys. pojazdów. W godzinach szczytu auta tkwią w kilometrowych korkach.
ZOBACZ KONIECZNIE
FLESZ: Zwierzęta na drodze - jak uniknąć wypadku?
