https://gazetakrakowska.pl
reklama
18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Dokąd po radę w sprawie praw konsumenta w Małopolsce [LISTA ADRESÓW I TELEFONÓW]

Dokąd po pomoc i poradę, kiedy ktoś łamie prawa konsumenta? Poniżej publikujemy listę przydatnych adresów i telefonów dla mieszkańców Małopolski.

Dokąd po pomoc i poradę

KRAKÓW

Miejski rzecznik konsumentów w Krakowie przyjmuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.40 – 15.30, przy al. Powstania Warszawskiego 10 (kod poczt. 31–549), tel. 12 616-92-31 (-32), e-mail: rzecznik.konsumen­[email protected]. Wnioski można składać osobiście na I piętrze, w boksie nr 72 (Punkt Konsultacji Prawnych Biura Obsługi Konsumentów). Miejski rzecznik konsumentów obsługuje osoby z terenu Krakowa i gmin powiatu krakowskiego.

Stały Polubowny Sąd Konsumencki w Krakowie
(tel. 12 422-66-22 wew. 41 lub 42) przy ul. Wiślnej 3, pok. 23 przyjmuje w poniedziałki w godz. 9 – 17, a od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

Klub Krakowski Federacji Konsumentów, Rynek Główny 29/56,
pełni dyżury od poniedziałku do piątku w godz. 10.30 – 17. Po porady i bezpłatną pomoc można się zgłaszać osobiście, listownie lub telefonicznie, tel. 12 422-64-62.

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
w Krakowie, ul. Wiślna 3, tel. 12 422-66-22 i 12 422-10-90, poniedziałek w godz. 9 – 17, wtorek – piątek w godz. 7.30 – 15.30.

WIELICZKA

Powiatowy rzecznik konsumentów, 32–020 Wieliczka, ul. Dembowskiego 2, tel. 12 288-02-50 lub 12 288-02-10, faks 12 288-00-40, e-mail: [email protected], przyjmuje w poniedziałki w godz. 9 – 17, a od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

TARNÓW

Miejski rzecznik konsumentów, 33–100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, tel. 14 621-61-33; przyjmuje w poniedziałki w godz. 9 – 17, a od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

Powiatowy rzecznik konsumentów, 33–100 Tarnów, ul. Narutowicza 38, pok. 212. Biuro czynne pn. – pt. w godz. 8.30 – 15.30, tel. 14 631-63-09 lub 14 631-63-13, e-mail: [email protected].

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, Delegatura w Tarnowie, 33–100 Tarnów, ul. Narutowicza 33, tel. 14 621-42-16, 14 621-56-32, poniedziałek w godz. 9 – 17, wtorek – piątek w godz. 7.30 – 15.30.

OŚWIĘCIM

Rzecznik praw konsumentów, ul. Jagiełły 24, tel. 33 844-39-09, poniedziałek i wtorek w godz. 15.30 – 19, piątek i czwartek 10.30 – 15.30.

NOWY SĄCZ

Miejski rzecznik konsumentów, ul. Jagiellońska 31, poniedziałek – piątek od godz. 7.30 do 13.30, tel. 18 443-51-62, e–mail: [email protected]

Powiatowy rzecznik konsumentów (powiat ziemski), ul. Jagiellońska 33, pok. 125, tel. 18 41-41-625, poniedziałek wtorek w godz. 8 – 13, środa – czwartek w godz. 10 – 15.

Klub Federacji Konsumentów, ul. Jagiellońska 18, tel. 18 444-13-13, poniedziałek w godz. 9 – 16, środa oraz piątek w godz. 8 – 15.

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, Delegatura w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 52, tel. 18 444-24-08, poniedziałek w godz. 9 – 17, wtorek – piątek w godz. 7.30 – 15.30.

ZAKOPANE
Powiatowy rzecznik konsumentów (powiat tatrzański), ul. Chramcówki 15, tel. 18 201-71-00 w. 30, poniedziałek w godz. 9 – 17, wtorek – piątek godziny do umówienia.

NOWY TARG
Powiatowy rzecznik konsumentów (powiat nowotarski), al. Tysiąclecia 35, p. 212, tel. 18 266-70-45, 18 266-70-34 w. 30, poniedziałek w godz. 8 – 16, wtorek – piątek 7.30 – 15.30.

MIECHÓW**
Powiatowy rzecznik konsumentów, 32–200 Miechów**, ul. Racławicka 12, tel. 41 38-21-134, 41 38-21-110, faks 41 38-21-118, e-mail: [email protected]. Przyjmuje w poniedziałek w godz. 8 – 16, wt. – pt. 7 – 15.
RZESZÓW

Rzecznik praw konsumentów, tel. 16 621-26-00 – urzęduje w starostwie powiatowym w Jarosławiu codziennie w godz. 7.30 – 15.30, wtorki 8 – 16.

Klub Federacji Konsumentów, Rzeszów, ul. Grodzisko 3, tel. 17 85-22-827, poniedziałek – środa w godz. 7.30 – 15.

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Rzeszowie, ul. 8 Marca 5, tel. 17 86-21-453, poniedziałek w godz. 8 – 16, wtorek – piątek w godz. 7.15 – 15.15.

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kasia
Do Tarnowa nr taki nie istnieje
q
qwer
nr do Oświęcimia jest niedostępny ....
B
Bohdan Szejner, dr
Szanowny Panie Rzeczniku Konsumentów w Krakowie,
Od wielu godzin szukam w internecie, gdzie się zwrócić. Na próżno! Typowo po polsku, haniebnie, oczy mi zamydlono i nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi na pytanie: kto broni Polaków od zatrucia jedzeniem w Krakowie? Oto streszczenie mojego zażalenia: Odnośnie"Awiteksu"
Szukam od paru godzin, gdzie złożyć skargę w Krakowie na sklep Awiteks w Borku Fałęckim. Jako doktor teologii, wydaje mi się, że coś jest nie w porządku. Unia Europejska daje prawo każdemu klientowi sklepu spożywczego do skarg. Obywatele Polski nie są pionkami, ale ludźmi, którzy maja prawo, by rząd ich bronił! Wczoraj, dwie młode panie w sklepie na przeciwko Kefirku, na stacji autobusowej, zachowały się po chamsku, ignorując co miałem do powiedzenia odnośnie długich, ponad dwu centymetrowych kawałków twardej, ponad dwu centymetrowej słomy w bochenku chleba, który tam kupiłem. Nie tylko zaczęły na siłę obsługiwać klientów, al jedna z klientek, po chamsku wtrąciła się w ich obronie na sposób PRL-owski! Słoma kilkakroć wbiła mi się w gardło i tylko cudem się nie zakrztusiłem na śmierć! Gdyby to samo stało się starszej osobie lub dziecku, konsekwencje mogłyby okazać śmiertelne! Jestem Polakiem i wiem, ze mam prawo zgłosić skargę na powyższy sklep. Proszę o przekazanie dokładnego adresu gdzie otrzymam posłuch i zadośćuczynienie w tej sprawie. Z poważaniem, Bohdan Szejner, dr
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska