T-Mobile w Polsce od 5 czerwca. PTC likwiduje markę Era
Wycofanie znanej Polakom marki z rynku wiąże się z przejęciem 100 proc. udziałów w firmie Polska Telefonia Cyfrowa przez niemiecki koncern Deutsche Telekom. Transakcja została sfinalizowana w styczniu bieżącego roku. DT znany jest z tego, że we wszystkich 50 krajach, w których jest obecny, używa tej samej marki T-Mobile.
Era zamienia się w T-Mobile. Nowa marka wkrótce na polskim rynku telekomunikacji
- Dotychczasowi abonenci Ery zmiany nazwy właściwie nie odczują - zapewnia Grzegorz Bors, dyrektor marketingu i sprzedaży firmy Polska Telefonia Cyfrowa. Zmieni się logo na ekranie telefonu oraz na fakturach. Nie zmieni się nazwa operatora - tak jak do tej pory będzie to PTC. Nie trzeba będzie podpisywać nowej umowy ani nawet jej zmieniać. Także dotychczasowe warunki umów pozostaną aktualne.
- Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne świadczone przez PTC pod marką Era, a także wprowadzi nowe, które podniosą jakość oferty - zapowiada Wojciech Strzałkowski z biura prasowego PTC.
Era znika, zastąpi ją marka T-Mobile
Jednym z trzech filarów nowej oferty będą abonamenty umożliwiające bezpłatne, nielimitowane rozmowy ze wszystkimi abonamentami sieci T-Mobile w Polsce i na świecie. - Wprowadzamy tego typu ofertę jako pierwszy operator na świecie - podkreśla Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji PTC.
Osoba wykupująca abonament "Zawsze rozmawiaj" za 39 zł miesięcznie zyska możliwość nielimitowanych rozmów z 13 mln osób w Polsce i 123 mln w takich krajach, jak m.in.: Niemcy, Wielka Brytania, USA (dotychczasowi klienci będą mogli dokupić odpowiedni pakiet do abonamentu).
Ale darmowe rozmowy w ramach sieci bez limitu to nie wszystko. Pod hasłem "Roaming tak tani jak w kraju" T-Mobile rzuca rękawicę konkurencji, proponując tańsze ceny połączeń dla osób wyjeżdżających za granicę. - Wykupując pakiet "Wszędzie rozmawiaj" za 9 zł, będzie można rozmawiać i przyjmować telefony i SMS-y już w cenie 30 gr za minutę. - Oznacza to, że nasze ceny są tańsze niż u konkurencyjnych operatorów nawet o 81 proc. - podkreśla Grzegorz Bors. Obniżono też ceny pakietów transmisji danych. T-Mobile wprowadza też nowe, promocyjne abonamenty dla klientów korzystających z oferty z telefonem.
T-Mobile zamiast Ery. A jak zmieniały się inne marki? [ZOBACZ]
Wraz z pojawieniem się nowej marki zmieni się wygląd salonów. Już w niedzielę na pierwszych 330 salonach firmowych zamiast charakterystycznego błękitnego logo Ery pojawi się litera T w kolorze magenty (odcień różu). Proces zmiany wszystkich ponad 1000 salonów potrwa kilka miesięcy. Łącznie PTC planuje wydać na to co najmniej 100 mln zł.
Od 5 czerwca ruszy także druga część akcji reklamowej, rozpoczętej niespełna dwa tygodnie temu. Twarzą marki będzie znany polski aktor Jan Nowicki, dla którego będzie to pierwsza przygoda z reklamą. Hasłem przewodnim będzie "Chwile, które łączą". To polska wersja hasła DT "Life is for sharing".
Telefony komórkowe mogą powodować raka? Według WHO "istnieją mocne dowody"
Od 5 czerwca nastąpią też zmiany, m.in. w wyglądzie strony internetowej. Klienci będą automatycznie przekierowywani na nową stronę www.t-mobile.pl. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era.
