49 z 59
Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang...
fot. Kamil Rogala

Ford Mustang Mach-E AWD 72,6 kWh 329 KM. Test elektrycznego Mustanga cz.2

Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang Mach-E w wersji z napędem na cztery koła, ale mniejszą baterią o pojemności 72,6 kWh. To auto idealne do miasta i na krótsze dystanse, więc postanowiliśmy sprawdzić, jak spisuje się w codziennej eksploatacji, czy jest praktyczny i ergonomiczny. Oto druga część naszego testu długodystansowego.

50 z 59
Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang...
fot. Kamil Rogala

Ford Mustang Mach-E AWD 72,6 kWh 329 KM. Test elektrycznego Mustanga cz.2

Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang Mach-E w wersji z napędem na cztery koła, ale mniejszą baterią o pojemności 72,6 kWh. To auto idealne do miasta i na krótsze dystanse, więc postanowiliśmy sprawdzić, jak spisuje się w codziennej eksploatacji, czy jest praktyczny i ergonomiczny. Oto druga część naszego testu długodystansowego.

51 z 59
Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang...
fot. Kamil Rogala

Ford Mustang Mach-E AWD 72,6 kWh 329 KM. Test elektrycznego Mustanga cz.2

Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang Mach-E w wersji z napędem na cztery koła, ale mniejszą baterią o pojemności 72,6 kWh. To auto idealne do miasta i na krótsze dystanse, więc postanowiliśmy sprawdzić, jak spisuje się w codziennej eksploatacji, czy jest praktyczny i ergonomiczny. Oto druga część naszego testu długodystansowego.

52 z 59
Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang...
fot. Kamil Rogala

Ford Mustang Mach-E AWD 72,6 kWh 329 KM. Test elektrycznego Mustanga cz.2

Wiemy już, jak spisuje się w trasie elektryczny Mustang Mach-E w wersji z napędem na cztery koła, ale mniejszą baterią o pojemności 72,6 kWh. To auto idealne do miasta i na krótsze dystanse, więc postanowiliśmy sprawdzić, jak spisuje się w codziennej eksploatacji, czy jest praktyczny i ergonomiczny. Oto druga część naszego testu długodystansowego.

Pozostało jeszcze 6 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Aksam po pożarze pracuje już pełną parą. W planach budowa kolejnej dużej hali

Aksam po pożarze pracuje już pełną parą. W planach budowa kolejnej dużej hali

Zobacz również

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące