19 marca ruszył sklep internetowy Hutnika, a w nim sprzedaż wirtualnych biletów - to jeden z projektów, który na czas pandemii koronawirusa ma pomóc klubowi w ratowaniu budżetu. TUTAJ PISALIŚMY O TEJ AKCJI, mającej swoich wirtualnych, przedstawionych w żartobliwy sposób bohaterów. Każdy z nich jest twarzą nabywanych przez kibiców pakietów. Ich koszt - od 15 do 500 złotych.
Kibice Hutnika Kraków. Wspomnienia z trybun [ZDJĘCIA RETRO]
Klub codzienne raportuje, ile wirtualnych biletów sprzedano. W poniedziałek wieczorem było to:
- 49 Pakietów Piknika (każdy po 30 zł)
- 37 Pakietów Ultrasa (65 zł)
- 41 Pakietów Szalikowca (45 zł)
- 18 Pakietów Dziecka (15 zł)
- 8 Pakietów Emigranta (200 zł)
- 5 Pakietów Prezesa (500 zł)
- 4 Pakiety Seniora (20 zł)
- 2 Pakiety Kobiety (100 zł)
- 8 Pakietów Internetowego Kibica (150 zł)
Wpływy z wirtualnych biletów wynoszą więc w sumie - w poniedziałek wieczorem - 11 570 złotych.
- Oczywiście, musimy odprowadzić podatek. Środki przeznaczane są na cele statutowe - wyjaśnia prezes Trębacz.
Dodaje: - Drugim elementem jest sprzedaż gadżetów, która u nas w klubie do tej pory kulała. Na pewno tę dziedzinę będziemy rozwijać, wprowadzać coraz to nowe produkty.
W oficjalnej kolekcji 70-lecia klubu znalazły się kubki, puzzle i inne gadżety. Osobną drogą dystrybuowana jest jubileuszowa koszulka Hutnika, która w sprzedaży pojawiła się w poniedziałek.
Hutnik Kraków. Budynek po remoncie. Zobacz, jak się zmienił [ZDJĘCIA]
Biathlon. Sport pięknych kobiet [ZDJĘCIA]
- Co robią trenerzy Wisły z ostatnich lat? Od Musiała do Sobolewskiego
- Flagi przy Reymonta - oto mapa kibiców Wisły w Małopolsce
- Najpiękniejsze fanki na krakowskich stadionach. Kiedy wrócą na trybuny?
- Mauro Cantoro. Dokładnie 12 lat temu został obywatelem RP
- Małopolska 2020. Oni awansują, jeśli wiosną już nie zagramy
- Wisła Kraków miała w niedzielę zagrać z Legią Warszawa...
