- Gdy wchodziłem do zarządu mPay, jednym z moich zobowiązań było wzmocnienie przekazu przemiany mPay w superaplikację oraz zbudowanie wokół tego świadomości marki. Jakub Błaszczykowski był do tego idealny, gdyż szukał ciekawego projektu. Sam Jakub bardzo ostrożnie podchodził do współpracy z mPay, ale w miarę trwania rozmów i zapoznania się z wartościami marki, nasz projekt budził w nim coraz większe zainteresowanie - opisuje w komunikacie prasowym Łukasz Hołubowski, członek rady nadzorczej mPay delegowany do wsparcia zarządu w tym projekcie.
Aplikacja mPay umożliwia m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej.
W ramach umowy Jakub Błaszczykowski otrzyma możliwość objęcia lub nabycia po cenie nominalnej 540 tysięcy akcji mPay.
- Od zawsze lubiłem czyste i jasne zasady gry. W swoich przedsięwzięciach biznesowych również kieruję się tym przekonaniem i dlatego zdecydowałem się na współpracę z mPay – mówi Jakub Błaszczykowski. - Ten fintech ma ogromne, ponad 20-letnie doświadczenie i pokazuje swoim użytkownikom, że branża finansowa nie musi być skomplikowana, a sama aplikacja może być bardzo funkcjonalnym narzędziem w codziennym życiu. Te fakty budzą moje zaufanie i skłoniły mnie do realizacji tego projektu.
Firma będzie wykorzystywać wizerunek byłego kapitana reprezentacji Polski w telewizji, radiu, internecie oraz w mediach społecznościowych i na plakatach.
– Ponadto ambasador zapewnił udział osobisty w dwóch eventach organizowanych przez spółkę i udział w konkursie dla użytkowników marki mPay – informuje zarząd mPay.
To kolejna akcja marketingowa z udziałem byłego piłkarza, a obecnie współwłaściciela Wisły Kraków. Wcześniej występował w kampaniach reklamowych m.in. Play, Grupy Lotos, Pepsi, Lay’s, Drutexu, Biedronki, a ostatnio firmy bukmacherskiej LV Bet.
